disneymarresims

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Marre - 21 december 2011 20:04

Jag har en sims-galen kompis som också har en sims-blogg (och hon gör disney filmer som jag men mycket bättre hon heter Zerotllhero) och jag tänkte tipsta om hennes blogg eftersom att den är najs som fan   här kommer en länk!  http://linneasims3.bloggplatsen.se/ så säg tack till mig som tipsar om denna blogg jippie!!

Av Marre - 21 december 2011 19:51

Vad är det lägnsta du har kommit till i generationer?

Hehe inte lågnt alls skapar nya familjer hela tiden men det lägnsta är att jag skapade en ugndom (Elliot Claresvärd) som nu är vuxen och har ett barn med en sim som redan är med i spelet och barnet är tonåring från bebis (snart ugndom) men den här familjen har jag bestämt att jag ska göra så mågna generationer tills jag inte orkar därför gör jag inlägg om familjen, följ dem till slutet!

Men på sims 2 som jag gjorde med en kompis gjorde vi två småbarn (inte släkt) nu är båda döda av ålderdom, de fick 3 barn och de är vuxna med egna barn nu men den familjen är borta tyvärr men vi hade ett film-projekt med dem vi skulle göra "my heart will go on" och vi var 10-11 år då hihi men jag visste inte att man var tvugnen att pubelicera filmen (den blev jätte bra dåligt kvalitet men endå) och min syrra sa att jag skule radera klippen så gjorde jag det så filmen förstördes. Syskon .........de förstör saker för oss men vi älskar dem endå


Det var väl allt hihi, ja jag vet har typ slutat göra smileysar men jag blir för upptagen när jag skriver men här kommer några      så hej då och god jul vänta vad tycker ni om den nya headern?? vet den är jätte konstigt xD men jaja kommentera vad ni tyyycker!!!

Hej då!       

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards