disneymarresims

Alla inlägg under april 2012

Av Marre - 30 april 2012 00:31

Ja jag är as dryg men kommer lite bilder från familjen Claresvärd men tänker inte skriva något om bilderna ska snart duscha och sen snussa  


                       



God natt mina små simmare!!!   

Av Marre - 26 april 2012 20:49

Ja jag vet som vanligt glömde jag att blogga igåååår!!!!!!!!!!!!!!! Men jaja, jo jag har ett litet tillkännagivande jo jag ska gå med i UNF! Undomens Nykterhetsförbund! Yeeeey 

 

Än sålänge har jag bara varit med på ett möte men det var roligt eftersom att alla flummar!   Så jag rekommenderar för dej mellan 13-25 år att gå med!  Kostar 50 kr per år och man får ha lite roligt tillsammans!


Jo jag ska försöka blogga om sims i helgen!!!


Förresten missa inte den nya omröstningen!

See ya!    

   

Av Marre - 24 april 2012 20:59

Jaaa min uppdatering är        men jag hade aldrig datorn framme igår så ja

Men tänkte bara säga att i nian när jag går i nian då så kommer nog min uppdatering att suga reiält kom jag på för då har man nationella prov och de är ju riktigt viktiga! Tänkte bara nämna det


Jaaa vad kan jag bjuda på??? Humm.....några idéer??? Nähe hej då         

Av Marre - 22 april 2012 20:56

Gjort en video med Mystique och Wolverine


Enjoy!


Bye!   

Av Marre - 21 april 2012 23:49

Jo jag undrar lite över vad ni tycker om den nya designen (försöker göra den lite vårig med grönt  ) men jag suger på att desgina!   


Men jaja jag tänkte visa ett egyptiskt hus jag håller på att bygga. Det ska vara lite fattigt

    

Eller ganska fattigt men vad tycker ni??


Go kväll   

Av Marre - 18 april 2012 22:14

Jo tänkte visa ett rum som jag har gjort lite "magiskt" eller något




Oooohhhh en kittel!!!

 

Ganska litet

   

Och slut posen!


Det var allt jag kunde erbjuda denna afton!   

Av Marre - 17 april 2012 21:32

Ja jag har inte något intressant att blogga om...tänkte istället vissa en massa bilder på min katt Sassie som är 6 år  



Vad ståtlig man kan vara!

 

En boll!!!!

 

God jul!!

 

-Jag river inte på väggarna!! Bara lite.....

     

"Nej hon ser mig..."

 

Vad ligger du på?

 

-Bara lite nytvättade kläder hurså???

 

Sov så sött somna in!!!

 

Eh okej???

 

Här vaktar hon mina sims i garderoben

 

-Glo inte på mig....

 

-zZzZzZzZzZzZ

       

Såhär brukar det vara när jag sitter vid datorn....

 

Hon är i vägen....

 

Här ligger hon på mina kläder när jag bodde i källaren när vi renoverade mitt rum (innan jag skaffade bloggen)

 

Håriga kläder...mjaouuu

   

Så söt man kan va då

     

-Torkar bara av lite dregel (hon brukar dregla...)

       

EN TILL BOLL!!!  

 

-Mohihihihihi

 

Hon gömmer sig i min pyjamas....

 

Men hon är för söt!!!

   

Ooohhh vad gosigt vi har det!

   

Ojojoj gosigt!

 

Trött.....

   

Nerbäddad

         

Och slut!

Nå vad tycker ni om sötnosen??   


Men nu är det bedtime så hej då!    

Av Marre - 16 april 2012 20:35

Vet att de flesta redan vet och så men det är just nu som jag har liksom sett den och nu vill jag dela med mig av den!


För er som kanske inte är så bra på engelska så är det om Joseph Konya som tvingar barn att bli soldater. De tvingas även att döda sina föräldrar! Pojkar blir soldater och flickor blir sexobjekt!


Det var detta jag har att erbjuda god kväll   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards