disneymarresims

Alla inlägg under september 2012

Av Marre - 25 september 2012 19:11

Japp körde med lite spanska där!


Tänkte visa ett klipp från när jag spelade lite med Pamellas familj. Om ni undrar varför det brinner i början så är det bara lite magi men hoppa fram typ en minut eller något för att se vad som händer hehe


 


Det var allt jag hade tyvärr, vet att jag har blivit dryg nu men har mycket med skolan och gymnasieval och sånt

Hej då

Av Marre - 23 september 2012 16:50

Ja det blir inget om sims idag, idag har jag tömt skåp i köket och tagit ner grytor och tallrikar till källaren.

Och nu är jag riiiktigt trött....

Williams lista ikväll klockan sju på svt, någon annan som ska kolla?? xD


Hej heeeej

Av Marre - 22 september 2012 22:48

 

Pamella-Orange

Joshua-Röd

Mamma-Ljusblå

Pappa-Grå

Framor-Grön

Annan-Svart

-Men varför kan jag inte få en kvast???

-Du vet att man inte får ha det i den mänskliga världen!

 

-Men kom igen ingen kommer se mig och jag måste väl kunna flyga en kvast och....

-Joshua detta är slut diskuterat! Du kommer inte få en kvast och inte Pamella heller!

Ja vi magiker brukar ha en kvast som färdmedel, men det är förbjudet i människovärlden. För om de ser en så ja...om en människa ser en häxa eller trollkarl så dör han eller hon.

 

-Men åååhhh.......

-Haha!

 

-Man ska inte hånskratta åt sin familj Pamella!

-Förlåt........

 

-Tack för maten....

 

-Alltså du tänker inte diska faten

-Visst visst bara låt oss diska allt, vad har vi gjort för dig. Bara gett dig liv...

-Med den attityden blir du aldrig farfar......

-Vi går ut

 

-Man ser aldrig vattnet här

 

-Det menar du inte smarthead....

 

-Jaså är man kaxig??

-Inte mer än vanligt

 

-Jag vet vad man gör med kaxiga typer

 

-Voodoo!!!!

-Pamella vi får inte göra voodoo på varandra!!!

 

-Synd för dig då, mohahhaha

 

-Asså du ska få sen!!!!

 

-Ska vi ta lite heta fötter???

 

-Nej aj! Pamella!!

 

-Kan vi inte bara ta och gå och lägga oss nu???

-Visst



Nästa morgon;

 

-Joshua, jag tror Minna är här

-Ja!

 

Minna är ett av spökena som bodde här för länge sen. Jag och min bror älskar att träffa övernaturliga, men eftersom att vi bor i den mänskliga världen så har vi bara träffat familjen Paso.....

Minna-God morgon barn

-Hej Minna vart har du hållit hus???

Minna- Ja det kan man undra

-Vi har ju letat efter dig i dagar!

 

-Hej Minna

-Ah!

-Ah!

Minna- Hej herr Rasky

 

-Ungar när ni kommer hem efter skolan så ska ni rensa bakom tältet

-Va!?

-Joshua, Pamella skynda er till bussen!

-Ni får inte telepo....

-Hej då!

-Hej då pappa!

 

-Vem behöver kvast när man kan telepotera???

 

-Där är bussen!


Efter skolan;

 

-Ska vi rensa allt det?

-Vi kan ju använda brandvåg och isvåg så går det snabbt


15 minuter senare

 

Jag hade tagit mig in bland buskarna men sen fastanade min kjol i en gren

-Nej min kjol!

 

-Ah!

När jag hade dragit till mig kjolen så trillade jag ner, men jag föll ner i ett hål

-Pamella! Pappa!!

 

-Vad är det som har hänt??

-Pamella föll ner i marken!

 

-En trappa, jag går ner vänta här

 

-Pamella hur mår du??

 

-Aj mitt huvud kan jag säga

   

När jag tittade framför mig fanns en port med galler, bakom fanns en väg med en dörr av sten

-Vad är detta?

Av Marre - 20 september 2012 20:27

Ja som ni kanske sett har jag fixat huvudbilder till historierna. Så vilken blev bäst tycker ni då??

Ska snart fixa så att bloggen blir lite mer höstig


Jao ska snart välja gymnasie, tror jag ska gå omvårdnad tycker det verkar bra. Idag så fick vi se en video på när man disikerar en njure, väldigt intressant tyckte jag haha ni kanske tänker "uuuusssccchhh vad äckligt!!!" hehe. Någon dag ska vår NO-lärare ta med sig lite organ och jag ska vara den i gruppen som ska pilla med dem hehehe.


Sen har det varit föräldramöte på min skola och för typ första gången gick inte min mamma utan min pappa! Och han tycker jag går i en skitskola och det tycker jag med! Vi får ju inte ha skor i skolan för den lokalen vi har är inte gjord för att ha uteskor i för det blir för smutsigt. Men det är så många som har det endå -.-' och sen så hatar jag verkligen killarna i klassen. Asså jag kan verkligen inte uttrycka hur mycket jag hatar dem. De leker med tändare på lektionerna, pratar som fan och är allämt jobbiga. Säger man till att de ska vara tysta så blir de "wooooooow en tjej pratade hahahaha" så jag är ju rädd att mina betyg kommer att sjunmka så att jag inte kan komma in på något gymnasie. Och sen var pappa irriterad på att när han tog upp frågan om mobiler på lektionerna så var det en som saa (av föräldrana) "ja men de borde väl få lyssna på lite vacker musik på matten" asså vad är det för skit??? Alla var typ emot pappa när han hade så jävla rätt! Jag undrar vart världen tar vögen. Längtar så grymt mycket efter att börja gymnasie och slippa den jävla skit skolan!

Hur är eran skola??


Och vill bara säga yeeey studie dag imon!!!

Byyye

Av Marre - 18 september 2012 16:29

Obs, jag har inte tid att läsa på om gamla Egyptens gudar eller traditioner. Därför kommer jag att hitta på lite om alla seder och sådant! men jag ska läsa på lite om gudarna och jag kan inte jätte mycket om gamla Egypten!

Sahara-Mörkröd

Mamma-Grön

Anubis-Blå

Andra-Svart


-Ja mor, imon är det min 16-års dag....vilket betyder att jag.....

 

-Ja Sahara jag vet....

-Jag ska också följa med Sahara

 

-Mitt älskade lilla barn

 

-Jag är rädd mor.......jag vill inte lämna dig

 

-Det är okej Sahara...jag kommer inte bli ensam för.....jag har bestämt mig för att ge Youssef min hand....

 

-Youssef!? Va varför men far.......

-Din far kommer jag aldrig mer att få träffa Sahara och Youssef har kvar sitt erbjudande och hans har mycket att erbjuda, mat och vatten.

 

-Är du säker på detta mor???

-ja Sahara, jag har bestämt mig. Nu tror jag att det är dags för dig att sova. God natt

-God natt mor

 

-Anubis jag vill inte lämna mor! Och vad ska jag göra när jag har gjort min resa??

-Sahara gudarna är med oss. Det kommer gå bra och din mor kommer inte bli ensam, hon sa ju det. Sov nu vi har en bit att gå imorgon.

 

-God natt Anubis

 

-Vad vill gudarna vår familj!? Varför vill de ta min lilla flicka ifrån mig?? Och hur kan jag ge Youssef min hand.....vad gör jag.......?




Nästa morgon;

 

-Var försiktig nu Sahara.....jag vill inte ska hända dig....

 

När mor tittade på mig med den sorliga blicken kunde jag inte hålla mig längre

-Snälla mor jag vill stanna kvar hos dig! Gudarna kanske valde fel! Jag vill inte gå! Jag är rädd!

 

-Sahara, gudarna har inte valt fel. Det är meningen att du ska göra något som räddar alla. Jag vet inte vad men du ska göra fantastiska saker för du har mod inom dig och visdom.

 

-Jag älskar dig mor! Det kommer jag alltid att göra!

 

-Och jag älskar dig Sahara. Ditt hjärta är lika stort som Sahara öknen själv är. Och jag kommer aldrig att glömma dig och det vill jag inte heller.

 

-Jag kommer alltid att vara vid din sida Sahara. Men vi måste gå nu

-Farväl mor

-Farväl Sahara



Några timmar senare;

 

-Där är det Anubis!

-Ja jag ser det

 

-Det är så varmt...så törstig

 

Som tur var hade jag med mig vatten



Vid templet;

 

Hjärtat klappade hårdare för varje trappsteg jag tog

 

Jag ställde mig vid en vägg där symboler började att visa sig för mig

-Redo

 

Innan jag hann svara så växte ett sken runt mig

 

Sen var jag på samma ställe som innan

   

-Var det allt? Men vi är ju kvar fortfarande

-Vad gör du här!?


Av Marre - 15 september 2012 19:21

Hehe måste visa detta videoklippet

Snacka om minnen!!!!!


men ja historien kommer imon istället för jag har inte kommit på vad som ska hända än typ....


Men ja heeej

Av Marre - 14 september 2012 10:46

Just nu har jag idrott. Ska inte va med för jag har slemhosta och så är det lite tungt att andas idag och så gillar jag inte att ha idrott när jag har mens xD
Men jao inte jätte mycket o skriva. Ikväll är det filmkväll med unf och det ska bli as kul!!! Ich på söndag fyller mamma år och då ska jag göra pannacotta eller vad det heter till efterrätt!
Men ja vad händer i helgen för er då???? Något spännande??

Av Marre - 12 september 2012 18:13

Hej ja jag har inte bloggat på ett tag men jag har begränsat mitt intenet för den här månaden igen!!!!! Använde mitt internet i 9 timmar i sträck i lördags...hehe..... Men ja om några veckor så ska jag praoa på min gamla låg/mellan stadie skola...aaahhh minnen...och dåliga minnen xD när jag var där för att ansöka om prao-plats kände alla igen mig. Inte lika kul ju :P men jaja jag ska typ ta hand om alla åldrar och så, kanske kan prata med &:orna om hur det är att börja på högstadiet hehe


Men hej då och tack för att ni endå läser min blogg rikligt om dagen taack!!! Och glöm inte att rösta på omröstningen

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards