disneymarresims

Alla inlägg under juni 2012

Av Marre - 29 juni 2012 14:48

Japp nu är det dags att rösta på en historia! Genom att kommentera och rösa på omröstningen. När ni kommenterar så kan ni ta 2 st. Då kan det ju bli att jag skriver två historeier så historia A kommer varannan vecka och historia B kommer veckan efter så det blir varje vecka med en historia!


Jag kommer inte blogga förren jag har fått mint två kommentarer från olika personer.


Ni kan även ranka alla historier som nr 1 är ***** nr 2 är **** etc. Om ni rankar dem så kommer de två första att hamkna i en omröstning i de ni har valt sedan så ska jag börja skriva historierna!


I kategorin Historier Prover finns alla historier! Så kan ni läsa lite om dem




Här kommer de!



Jakobs historia

   

Saharas historia

Irmas historia

 

Pamellas historia

   

Åsas historia

Jocelyns historia

   

Joons historia



Kom ihåg jag kommer inte blogga förren jag har fått minst 2 kommentarer från olika personer!!!! Och ni kan rösta genom att kommentera och rösta på omröstningen. Ni kan göra båda två!



Sååå låt röstandet börja!





Av Marre - 29 juni 2012 14:42

Det ska komma en ny animerad film! Hotel Transylvania!!!!


Här kommer en trailer!!




Jag tycker den verkar as bra!! Och rolig!!!



Vad tycker ni?? Jag längtar efter att få se den!   



Hej då   

Av Marre - 29 juni 2012 00:11

Japp!!! Nu kommer det sista smakprovet av en historia!!! Sedan så ska ni få välja vilken ni tycker bäst om!!! Nu handlar det om 14 åriga Joon! Let's begin!!!






















-Tjena mitt namn är Joon Wong. Jag är halv kines. Alltså min pappa är från Kina. Jag bor i Apaloosa Plains!

 

-I ett litet litet hus med min familj som består av....

 

-Min lillasyster som är 12.

 

-Min mamma

 

-Och min kinesiska pappa!

 

-Och ja nu undrar ni väl vart all spänning är jo, det är så att vårt hu är så litet och ja dåligt så vi ska flytta....till min farfar i Kina. Pappa ska få jobb som odlare som farfar.

Huset vi bor i nu är hemskt, vi har precis byggt ut det så att jag och min syster har ett rum. Innan delade vi med mamma och pappa.....

 

-Tapeterna i sovrummet är inte ens klart!

 

-Inte ens i mitt och systerns rum!!

 

-Och tvättmaskinen står vid trappan på övervåningen

   

-Pappa säger att det kommer bli mycket bättre när vi har flyttat om två veckor. Men enligt pappa så är hum farfar lite...galen? Knäpp? Han bor i en väldigt gammal by som är lite gammeldags. Pappa säger att farfar bor helt ensam sen farmor dog. Mamma har aldrig träffat honom och inte jag eller min syster heller. Så det känns lite spänt. Och vi har aldrig ens åkt utomlands!

 

-Visst tycker jag att det ska bli lite roligt att träffa honom. Pappa sa att det alltid var något magiskt med byn när han växte upp där och att det berättades en massa magiska historier om vad som finns i bergen.

Det ska bli en spännande upplevelse........

Av Marre - 28 juni 2012 23:53

Ja! Då var manhemma igen! Men nu ska jag visa bilden på bilen som jag o mina syskon åkte på min systers student!

 




Känns som om det har hänt jätte mycket medans jag o päronen har varit iväg!!! Men jaja


Det var allt hej då!  

Av Marre - 19 juni 2012 22:24

Ja imon så ska jag upp till Boden med mamma och pappa. Är tillbaka på tors nästa vecka Det var allt hej då :-)

Av Marre - 17 juni 2012 22:04

Ja låt se i fredags tog min syster studenten!

 

Ska likna en studentmössa   


Och det var ju rikitgt roligt kanjag ju säga! Höll t.o.m tal! Gud vad det var många som grät! Att jag kunde vara en sådan bra talare???



Men ja igår så åkte jag och en kompis till rådshuset för att det var filmkväll/pizzakväll med unf:arna! As roligt. Vi gick och la oss halv fyra. Jag låg under soffbordet i min lilla madrass! Ja väldigt bekvämt!

   

Ja det är stor skillnad mellan rådhus och stadshus men jag ville visa bilder!



Och juste jag ska visa bilen som jag min bror, min syster och våra systerbarn åkte från torget hem!


En gammal Ford som är 86 år gammal !

Okej nu kan jag inte ladda upp bilden! Visar den imon istället!


Men god natt!   

Av Marre - 14 juni 2012 20:47

Ja då har jag precis kommit hem från skolavslutningen! Blev dock förvånad när jag läste på pogrammet att det var avtackande av elevråd och trygghetsgruppen (=kamratstödjarna och där är jag med) så då skulle man ju gå up dit då. Menjag sat längst in 

Men ja när min mentor skulle ge mig en ros så var den avbruten så jag fick en annan och sen blev det en ros över och den fick jag  sen så fick vi våra betyg av en lärare som skulle slut så när jag hade fått en kram av honom gav jag honom min andra ros (ja jag vet jag är ett helgon) så då blev han paff.


Men nu ska jag visa hur jag såg ut!




Japp jag med min ros

   

Och jag blev nöjd med håret! Min syster fixade det sen tog vi en blomma i rabatten! Har mitt hår så fortfarande hihi


Men ha en jätte bra sommar hej då!   


=D

Av Marre - 13 juni 2012 20:21

Nu är jag glad för nu får jag kommentarer oftare!!! Idag när jag loggade in så blev jag överlycklig när jag såg att jag hade fått 2 nya kommentarer!!   För vissa låter det väl som småpotatis men inte för mig!


Säger bara att detta får mig att vilja blogga mer! Men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om! Ge mi idéer! Vadsomhelst! Vad vill ni veta!? Tell me!   



Der var allt jag hade att säga nej juste! Jo NI Ä BÄST!


Hej då!     

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards