disneymarresims

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Marre - 8 december 2011 19:16

Asså datormusen är helt fuckad!!!! Får använda min syrras. Jag höll på att fixa med Sinbad och Familjen Zibais Hemligheter del 4 men spelet stägndes ner och "sims 3 har slutat att fungera" kom fram jag bara NEJ!!!!!!!!! Okej jag skrek inte men jag tänkte så hehe. Men imorgon är det fredag härligt hihi. Men jag har tänkt börja lägga ut bilder på sims bröllopsklänningar I'm in love with it hihi. Men ja......som sagt kommentera gärna ^_^ blir ju ganska glad då ju och kom med egna förslag på vad jag kan göra inlägg om för som ni märker så har jag typ aldrig något intressant att berätta om förutom att jag har fått prao-plats jippie! Ska vara på en pizzeria typ min syster sa att det var jätte kul att praoa där så japp.

Men jag tänkte visa lite bilder på vad som helst eller nåt

Naw vilken söt kattunge   tycker ni inte. Såg någon som var och gick en bit ifrån mitt hus och då höll han denna söta lilla kattunge hihi ^_^ men..... 

 

Men OMG kolla honom han ser ondskeful ut med den där pirathatten tänk om han äter upp kattungen!!!!???? Nej!  

Men nu får vi lämna kattungen... 

 

Tror hon har en sådan där karta som visar stjärnornas hem eller nåt hihi

 

Lugn han är utbildad tror jag.......

 

Jag vill också kunna hugga med en yxa på främlingarshus utan att någon blir sur

 

Ni vet brandmannen där uppe? Detta är hans döda flickvän (hon blev träffad av en komet) kolla här


 

   

Hästen kan stå!!!!!    

       

Bambi är lite pevers som luktar henne i skrevet   

 

Bebis nu ska jag berätta hur miraklet går till jo    >  och det är så livets mirakel går till          

 

"OMG är det huvudet?!"

     

"Mohahahaha!!!!"

     

Kille med tjejfrisyr

   

Tvillingar     

     

Ett  !!!! 

 

Japp liemannen är där bak.......en vampyr dog mitt under bröllopet och det var brudens bästa vän LOL

 

Grrrrrr

 

"När blev jag  orangehårig??  

 

  

   

"Jag siktar på dig du!"

   

"Se barn han tycker inte att sprutor gör ont alls!"

       

Han har en mustasch!!!

 

Han också!!!

     

Diggar kossan

     

My idol forever <3   

 

Vem diggar inte Jim Carrey som Ace Ventura??

      Don't kill me!!!            

Min katt Sassie som tycker att man kan ligga på nytvättade kläder  

   

Min sko

 

Jag som häxa   skulle på en halloween fest med en kompis och ni vet det finns en låt som heter "damn I'm a sexy bitch" men jag sjöng hela tiden "damn I'm a sexy witch" hihi 

   

Skulle försöka göra så att min hår såg kort ut men som ni ser på min vänstra axel så ser man håret

                               

Jag försökte göra disney bakgrunder till min youtube-kanal men de blev as fula båda två

     

Men den min kompis Lina gjorde var as cool!!!!

 

Detta är en bild från en av mina Disney Crossovers hihi


Nu var det inget mer men vi ses mina små läsare hihi hej då   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards