disneymarresims

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Marre - 4 december 2011 16:42

Ja nu har jag börjat med jultemat   jag ska bara fixa headern sen så gör min kompis en bakgrund hihi   

Hon är jätte duktig!!! Här är en länk till hennes blogg   http://naslundlife.blogg.se/

Då var det inget mer hej då!!   

Av Marre - 4 december 2011 00:19

Japp del 4

 

Sinbad-Mörkgrön

Ely-Mörkblå

Qy-Gul

Wanna-Lila

Og-Röd

Taia-Ljusblå

 

-Så Sinbad vart kommer du ifrån??

   

-Bridgeport

   

-Oj Bridgeport!? Galen stad har jag hört.

   

-Vem bodde du hos?

   

-Haha ah staden är ganska galen, jag bodde hos min mormor och morfar. Sinbad tittar på klockan.

-Oj! Jag måste hem! Vi ses Taia

-Hej då!

   

-Tan kom nu!!!

   

-Duktig pojke

   

-Vänta!! Vart ska du nu???

   

Sinbad sprang efter Tan och som tur så sprang han hem.

   

-Hej jag är hemma ledsen att jag är så sen! Tan sprang iväg

-Okej, är du hungrig ska jag laga något åt dig?

-Nej då jag gör bara en smörgås "Jordnötsmör och marmelad här kommer jag!"

   

-Är du säker på att jag inte ska laga något?

-Ja det är lugnt!

 

-Mums

    

-Oj vad mycket disk, vems tur är det att diska??

-Elys tror jag

   

-Ely??

   

-Hehe nu ska Saja få hehe

   

-Ely!?

   

-Nähe unge man! Sånt här tolererar jag inte! Du ska vara snäll mot din syster. Jag vill inte va orättvis mot dig men ställ dig i skamvrån!

   

-Typiskt! Ett bus och man får problem!

   

-Nu får du gå och lägga dig.

   

Ely gick upp till sitt rum för han var ganska trött. Sinbad sov redan.

   

Nästa morgon vaknade Ely och Sinbad samtidigt. Och de gick ner och åt frukost. De hade vaknat lite senare så alla andra hade redan ätit.

   

-Hehe nu ska Saja få sig en dusch!

-Jag skulle inte göra det där om jag var du....

   

-Ely!

   

-Men pappa det var ju bara ett litet bus!!!

-Du får utegångsförbud idag!! Du får göra sysslor!! Inne!!!

   

-Inne!? Åååååååhhhhhhh.......

   

-Du kan börja i köket Ely hehe

   

-Jag ska gå och bada nu

   

   

-Usch!!! Ely du kan ta badrummet sen!!!v

-Kom igen!!!

   

-blää detta kommer aldrig att bli rent!!

         

-Nej inte rensa!!!!

     

-Åh det är fullt med hår!!! Sen övervåningen -.-'

       

-Undra om Ely har roligt?? Hihi

      

-För att du har varit sp duktig idag så får du ut och rida med Sinbad efter middagen

-Tack pappa!!!

 

-Det är du värd. Vi tog nog i lite mycket jag och din mamma men vi vill bara att du ska va snäll mot din syster.

-Ja jag vet pappa.

   

-Sinbad vi ska ut och rida sen roligt va??

-Rida!? Eh va???

-Ta det lugnt det kommer gå bra!

Efter middagen så gick Ely och Sinbad ut till hästarna och red på stigen i en skog.

   

-Ely vad är det för tatueringar Wnna och Qy har på armarna??

-Det är inga tatueringar. Jo när en alv blir 18 så bränner familjens enhörning in alviska bokstäver som står för Natur

-Gör inte det ont???!!

-Jo men jag vet inte jag är bara 15 haha. Men alla alver får ett sånt märke.

   

Ely och Sinbad började att trava uppför backen men plötsligt så kastar Surivavon av Ely.

  

-Aaaaa Surivavon!!!

   

-Aj!

-Hur gick det Ely??

  

-Bra, nej men Surivavon!! Nej kom tillbaka!!

   

-Neeeej!!!

   

-Vänta Ely!!

   

-Det är ingen idé han är för snabb!

De skyndar sig hem.

   

-Mamma pappa!!!!

   

-Här är vi!! Får man aldrig vara ensamma???

   

-Surivavon kastade av mig och sprang iväg!!

    

-Ta det lugnt Ely! Surivavon är en Enhörningen. Hon måste ut i naturen ibland hon kommer kanske tillbaka om ett par dagar

 

-Det är inte ditt fel Ely

   

-Men det känns som det!!!

   

   

-Men det är det inte! Du är iallafall inte skadad!!

   

-Nej men........

   

-Ah nu är du konstig!!

   

-Haha ska du säga!!



   

-Oj

   

-Nä nu ska du få!!

   

-Nej du!!!

Samtidigt den kvällen är någon på promenad i skogen

   

-Hur ska det gå med Sinbad här? Tänk om hon hatar mig!!!???

   

-Surivavon??

   

-Hejsan

   

-Tänk vad längesen

   

-Hej gumman

   

-Gör mig en tjänst och ta hand om Sinbad åt mig!

    

Surivavon sprang iväg.....


Kommer Surivavon att springa hem igen? Kommer Sinbad att träffa Og??

Får vi se nästa vecka men nu säger jag god natt!   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards