disneymarresims

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Marre - 17 december 2011 16:53

Lite konstiga bilder på Stefan och Arne   

   

Nu har Darin lärt sig nästan alla recept, det som återstår är recpt från kina och egypten hihi. Darin lagar en kalkon varför vet jag inte liksom vem gillar inte kalkon hihi (tummen upp för kalkon rövhålet hahaha!!) Darin är på nivå 9 i sin karriär som kock och nivå 10 i matlagning hans dröm är att bli världsberömd kock!

 

Nu ska Stefan till jobbet han är på nivå 7 i sin karriär men på 10 i gitarr yeey    (asså hittade ingen gitarr men det är ett stränginstrument iallafall)

 

Stefans franska fästmö Charlotte ska typ göra åttal (eller vad det hette) för att man gjort rykten om att hon har varit i slagsmål vilket hon inte varit! Vi får se om hon vinner

   

Mmmmmm kalkon "dreglar"

 

Charlotte förlorade!!! Fan!!! Jaja det blir kalkon till middag hihi

Nästa dag fick alla vuxna "gratissemester" och Koralla hade fest då

 

Koralla och hennes pojkvän hihi men....

Kolla vilka som kom mitt i festen....

 

Nu blir det panik!!!! Undra vem hon får skäll av.....

Såklart...mamman....den man är mest rädd för i familjen.....

Men nu kan man ju som tjej vara lite sockersöt mot pappan ni vet när man är pappas lilla flicka   

 

Hon ber om ursäkt...kommer det funka??

 

Smart att änvända valpögon....funkar alltid på min gamla pappa (ja han är gammal, 61 år faktiskt)

 

Det funkade!!!!

 

Yeey!! Senare tyckte jag att familjen skulle åka på semester tillsammans....till kina!!!

     

Tror ni att Darin kommer att finna kärleken här i Kina som Stefan gjorde i Frankrike??


Det var allt för idag...tror jag hehe

Men nu ska jag käka kebab hihi vi ses   


Av Marre - 17 december 2011 16:47

Vilka sims har du?

 

Ja det är väl typ alla förutom det nya prylpaketet och i rampljuset   de flesta har jag köpt med egna pengar andra har jag fått i julklapp eller födelsedagspresent hihi


Av Marre - 17 december 2011 16:45

Fantasims3 har då gjort en 30 dagar utamaning och tänkte testa den hennes blogg finns på länkar men alla vet ju antagligen om hennes blogg hihi

Men då ska jag göra en katergori med denna utmaningen då hihi sen ska jag göra ett inlägg med familjen Claresvärd

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards