disneymarresims

Alla inlägg under oktober 2011

Av Marre - 31 oktober 2011 13:10

Ja som rubriken säger så är mina syskonbarn här, fast jag säger oftast systerbarn för det är ju syrrans haha   nä det var inte roligt    men jaja. Jag vet att de flesta kanske vet att jag är 14 så ni tänker väl "va systerbarn?!" så jag ska förklara det lite snabbt, jo min pappa är 60 och har en dotter med en 39 årig dotter (inte med min mamma) och mamma har en 24 årig son (med en annan man) och så har mamma och pappa min syrra 18 år och mig 14 år. Någon som förstår??? Fråga annars om ni är intresserad av mitt liv eller nåt. Men det är ni nog inte för mitt liv är endå tråkigt haha      men ja mina syterbarn är här iallafall. Det är Tilde som är 8 år och Tor som är 6 år det  blir TT  hihi. Men det ska nog bli roligt förutom att de kan vara lite kläninga och vaknar så jävla tidigt! Men that's life I suppose   men jag ska inte gnälla.

Hmmm vad mer kan man skriva, jo rekordet på läsare per dag är 5. inte så mycket men något.

Men hej då vi synes   ska till mitt små tråkiga liv nu  

Av Marre - 26 oktober 2011 16:56

Ja tänk att min nya video var så populär redan 2 kommentarer och 24 visningar och 1 tummen upp   ganska nöjd

Här är en länk till den .... http://www.youtube.com/watch?v=uoVzBz2Te0U


See you later alligator   

Av Marre - 26 oktober 2011 16:32

Asså jag kan knappt spela ju! När jag splear sims så kommer den där fuckin rutan "sims 3 har slutat att fungera" aaahhhh blir så arg!   Asså det är så ååååhhhh!!!!!!!! Någon som kan hjälpa miG??? Vad ska jag göra????? Blir så arg och inte nog med det så har jag bara 18,7 GB ledigt av 287 gb på min hårddisk!!!!!! vad ska jag göra har tagit bort en massa! vad är det som tar all plats??!!! Blir så jävla arg!!!!!!! HJÄLP!!!!!!!!!!


Hej då    

Av Marre - 25 oktober 2011 14:51

Ja just nu så håller jag på att ladda upp en ny video på youtube   kolla gärna in den! Gå in på min kanal på youtube LIttleDestinyGirl så är det bara att ta den videon som är just nu   hoppas att ni gillar den! Om ni undrar vad jag använder för pogram så är det Sony Vegas Pro 7. Ganska svårt   men man lär sig   och jag varnar er homofober! Den är ganska gaaaaaay  så skyll er själva om ni kollar på den hihi   men som sagt hoppas att ni gillar den har arbetat ganska hårt med den   

Så hej då vi synes          

Av Marre - 22 oktober 2011 14:10

Hejsan alla läsare som rubriken säger så har jag äntligen fått sims 3 husdjur!!!     är såå glad! Har staplat ungefär 3 ton ved tror jag, för om man räknar med det pappa staplade och det jag gjorde ån förra året så var det 10 ton så jag har staplat ungefär 1-3 ton O.o.  Men man fick ju riktigt bra lön för mödan ;) håller på att installera nu!


Så det var allt alla läsare hej då! (blir tyvärr ingen rolig smiley i slutet! internet är seeegt och får inte upp några :/) ^_^

Av Marre - 21 oktober 2011 09:27

Igår kom sims 3 husdjur ut!!!! Aaaahhhhh gudinna vad jag vill ha det! Men jag är pank så jag måste tjäna ihop pengar i helgen!


Men nu måste jag dra SO lektionen börjar  

Av Marre - 17 oktober 2011 14:16

     Ja, vad ska man skriva om........kanske man kan skriva om ost!!!!!Eller nääää!!!!!! Ni är väl inte itresserade av ost? Ska jag berätta om vad som hänt sen jag vakna? Jaja nu tänker väl ni "suck" men jag får väl ta och dela av mig med mitt tråkiga liv...då börjar vi!


Jo jag vakna upp kl 06:20 (mobilen rignde)     men jag snosade och somna om till 06:30   sen käkade jag frukost, sedan klädde jag på mig, platta håret och tittade på en film, sedan så körde min syrra mig till skolan och vi hade tråkig spanska, sedan det värsta!!!!! Idrott     ja jag är lat, men det var innebandy (hatar det) men läraren delade in oss i tjejer och killar. Så tjejerna fick spela på ena halvan av gympasalen och killarna på den andra. Det var ganska kul för de killarna i vår klass är ganska....jao......jag är bara inte riktigt vän med dem. Vågar fan inte snacka med dem! Men jaja, vi är ganska få tjejer i klassen så ja det är en annan anledning till varför det var roligt. Sedan duschade jag och gick tillbaka till skolan (på min skola så har vi inte riktigt en gymnastiksal vi har en liten men vi har gympa på en sporthall som ligger brevid min syrras gymnasieskola) sen så var det lunch, pasta och skinksås (gott gott) sedan så var det dags för NO (tråååkigt) sen så var det engelska (hatar min engelskagrupp! de är såå jobbiga) och nu är det SO sen är det dags att äntligen få åka hem! Men jag måste plugga!   


Så det var allt hörs sen läsare!! Hej då!   

Av Marre - 15 oktober 2011 14:32

 Ja jag vet att det inte är många som läser min blogg, det bästa är väl 4 på en dag   men jaja, det är några som läser iallafall!!!   Och det är bättre än inget! Jag vet att min design på bloggen är uuuusel   men nu ska jag börja fixa lite tema för bloggen      som om det är påsk så är det lite gult och så, men nu är det dags för vad?? Jooo.......HALLOWEEN TEMA!!!!!                    Roligt va? Får se om man kan fixa en halloween video också!!! 


Hej då små spöken!!   orka inte hitta ett spöke


P.S kommentera gärna!! Jag vill veta vad NI tycker!!!         

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards