disneymarresims

Alla inlägg under juli 2012

Av Marre - 31 juli 2012 19:46

Tänkte visa en bild på en fjäril!




 



Bya bye!!!! Nu ska jag njuta av att få ha FF i 3 dagar   






Av Marre - 30 juli 2012 21:00

  Jo har inget att säga om sims så tänkte visa lite trailers till filmer som kommer!












Jaaaaa det var alllt

Byyyyye byyyye byyyye byyyye

Av Marre - 29 juli 2012 08:00

   Har lagt upp en ny sim på exchange!


   

Jag gjorde Mystique! (Det var jobbigt att hitta något hår som passar!!!Inte ens detta håret är likt)


Här kommer en bild på hur hon ser ut i filmerna, fast hin är ljusblå i X-men the first class

Så vad tycker ni är det likt???


Här kommer en länk där ni kan ladda ner henne; http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6166151 


That was everything gooood byyye   

Av Marre - 28 juli 2012 22:38

Jo nu är det så att jag försöker att hitta en egyptisk manskjol (eller vad man ska kalla det   ) till Sahars historia!!

Jag försöker att ladda ner den här simmen http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=2978033 och denna http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=3788005 meeen när jag letar sen bland kläder så finns de inte (inte ens bland sparade simmar) och när jag kollar bland mina installerade saker är allt borta men inte i spelet   


Men är det någon som kan hjälpa mig att hitta den här "kjolen" då??? Annars får det bli kortbyxor.....inte lika bra


Men hittar ni någonstans där det finns manliga egyptiska kläder så lämna en länk bland kommentarer eller i frågerutan! Så kommer jag att tacka dig i ett inlägg och om du har en blogg (som inte redan är länkad) så länkar jag dig!   



Ja det var väl aaallt.....vääänta måste berätta en sak men minns inte om jag skrev det igår meeeen jo min pappa fick ett litet ryck igår "nä vet du vad nu tycker jag att vi provkör lite" jag "          " och japp nu tänker väl ni "du är bara 15 det är olagligt........" meeen jao det var bara en engångs grej eftersom att jag har tjatat på pappa om att fixa ett batteri till vår golfbil så att man äntligen kan testa att köra den (den går antagligen bara upp till 40 km/h) och pappa vet att jag längtar efter att få övningsköra och jag är helt galen när jag köra radiobilar meeen det gick faktiskt jätte bra! Han fick visa först och ködre upp för backen sen fick jag sätta mig bakom ratten (aaaas läskigt) och jag fattade aldrig när man skulle koppla och växla och ja....men jag körde till verkstan (det är en väldigt kort bit, brukar gå dit och man möter aldrig någon där typ) och han sa hela tiden "men gasa lite nu då!!!" meeeen det gick jätte bra och jag parkerade bilen själv hemma.   


Kan bara säga att det var en upplevelse!


Men ja det var allt och ja länka om du hittar några egyptiskakläder för män!


Hej då mina vänner   

Av Marre - 27 juli 2012 23:28

Guuud vad trött jag är......


Men nu ska jag försöka vakna!!!!!!!!!!



Jo nu blir jag glad när ni röstar på historierna!



Har inte mycket att blogga om. Har varit med mamma och pappa och tittat på kök. Till november har vi äntligen ett nytt!!!!



Men nu ska jag typ sova god naaaaaaaaaaaaaaaaaaatt  

Av Marre - 26 juli 2012 22:34

Jao inte mycket att skriva har varit och badat idag och håller på att förbereda historierna! Meeeen ni måste rösta på vilken som ska komma först annars vet jag inte vad jag ska göra för just n ligger det lika och om det forsätter så så kommer det inte komma någon historia.

Föresten vad tyckte ni om gårdagens inlägg????




Här kommer en random bild jag råkade ta

 



Good byyye   

Av Marre - 25 juli 2012 23:52

Jo sen jag läste om pyroman på Sannes blogg så blev jag lite nyfiken på dolda egenskaper så jag letade reda på några och nu ska jag skriva dem! Och berätta hur man blir sån. Vissa namn kom jag inte på vad de kan heta på svenska





1. Pyroman. Barnet till en kvinna ungdom eller vuxen skaffar barn med en NPC brandman.


2. Inbrottstjuven. Barn till en kriminell alltså en person som har haft yrket innan barnet var på väg.


3. Can apprehend burglar. Barn till en NPC polis.


4. Kan givakt. Barn till en militär.


5. Immun mot eld. Barn till NPC brandman. Vet inte om det är likadant som pyroman.


6. Make no mess. Barn till hushållerska.


7. Pizza. Barn till NPC pizzabud.


8. Rocker. Barn till rockare.


9. Private eye. Vet inte om det var barnet till en dektektiv i nvå 7 eller personen.


10. Asiatisk Kultur. Sim från Shang Simla.


11. Egyptisk Kultur. Sim från Al Simhara


12. Fransk Kultur. Sim från Champs Les Sims.


13. Världs fred. Barn till en sim som önskat världs fred av en ande.


14. Världens undergång. Barn till en ond sim som önskat världens undergång av en ande.


Det var allt god natt!!!   

Av Marre - 24 juli 2012 22:17

Jao min uppdatering har sugit de senaste dagarna för mina mostrar har varit på besök (och de flesta på mammas sida är gaaalnaaaa på ett roligt sätt då) och jag har inte haft tid då ja. Meeeen nu tänkte jag visa lite bilder från historeier från en öde ö för jag klarade det igår!! Yeey







Magiiiii

 

Förlåvadeee

 

Snygga bröllopskläder

 

Och de är gifta!!!

   

Sluuut!!! Gud vad jag älskade musiken på slutet!! Nanananananananaaaaaaa



Men ja ni får skynda med att rösta på vilken historia som ska visas först!!!



Nu ska jag forsätta med att sjunga till flickan och kråkan!!!!   Heeeej dåååå  

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards