disneymarresims

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Aldrig En Ensam Jul! 20 December

Av Marre - 23 december 2012 14:26

Åsas Berättelse-Vit

Gods Berättelse-Grön

 

God var påväg mot trappan som ledde till tornet

 

God: "Undra om hon är vaken"

 

God: -Upp och hoppa solstråle

 

Åsa: -Det är kallt....

 

God: -Ja det kan nog bli lite dragit här uppe

 

God: -Men mamma har lämnat frukost där nere så vi kan äta nu så hon inte ser oss

 

Åsa: -Okej jag ska bara klä på mig den där fula klänningen

God: -Haha jag väntar där nere

 

Åsa: -Dumma klänning....

 

Åsa: -Är du säker på att ingen är där?

God: -Jaaaa

 

Åsa: -Jag är jätte hungrig

 

Julia: -Ja pannkakor!

God: -Det luktar jätte mumisgt

Åsa: -Inte ofta man hör en kille säga så....

 

Åsa: -Vad ville du ha hjälp med??

God: -Pappa är sjuk

 

Åsa: -Kan tomten bli sjuk?

God: -Det är det som är grejen, först trodde jag att det brodde på stress av att jag var borta men....sen kom jag på att någon måste ha förgiftat honom

 

Åsa: -Förgiftad? Inte för att jag är sjuksköterska eller så men ska vi kolla? Kom!

God: -Vänta!

 

God: -Sch..

 

God: -Hur är det med pappa?

 

Tomtemor: -Hej, jag vet inte Jack Frost är här för att kolla honom...vem är det?

 

Åsa: -Eeehhh......

 

Vad jag inte märkte var att God stirrade på...Jack Frost

 

Men jag märkte sen att Jack Frost stirrade på God

 

Jack: -Eh det är min....brorsdotter

Tomtemor: -Brorsdotter?

Jack: -Ja

 

Tomtemor: -Har du en bror? Men hon ser inte ut att vara släkt med dig för hon är inte blå

Jack: -Min bror fick barn med en människa helt enkelt...men låt oss övergå till vår käre Jultomte! Jag vet inte vad felet är men ska nog fixa det!

 

God: -Ja vi ska nog gå nu

 

Jag gick lite närmre för att jag ville se Jultomten

 

Han bara låg där och sov

 

Åsa: -Jag ska också gå...

Tomtemor: -Vad heter din brorsdotter?

Jack: -Eeehhhhh Jackie!

Tomtemor: -Jackie?

Jack: -Ja eller hur Jackie!?

Åsa: -Eh aaa

 

Åsa: -Hej då!

 

Åsa: -Jaha jag heter tydligen Jackie

God: -Haha Jack är verkligen kreativ...haha

 

Åsa: -Men vad händer om tomten inte blir frisk?

God: -Det blir ingen jul och snön smälter överallt.....därför är Jack riktigt orolig... Och du måste hjälpa mig att hitta den som förgiftade pappa



 

Pappa: -Men ni fattar ju inte!!! Min dotter är borta!!

Polis: -Tyvärr men hon måste ha varit borta i 3 dagar för att räknas som försvunnen

Pappa: -Men hon är försvunnen!

Polis: -Enligt det ni har sagt så försvann hon igår, då räknas det inte som försvunnen men vi skickar över en av våra enheter för att lugna er

 

Pappa: -HUR SKA JAG KUNNA BLI LUGN NÄR MIN DOTTER ÄR BORTA ERA JÄVLA SNUT******

 

Ella: -Får man säga *****?

Pappa: -Använd inte det ordet!

Vicky: -Kommer de att hitta Åsa?

 

Pappa: -De säger att hon måste ha varit borta i tre dagar för att räknas som försvunnen...de skulle skicka hit en polis....

 

Laura: -Pappa titta polisen!

 

Polis: -Herrn som ni förstår så kan vi inte räkna er dotter som försvunnen om hon inte har varit borta i minst 3 dagar. Antagligen har hon väl rymt iväg men sin pojkvän men kommer bli rädd och springa hem inom kort

 

Pappa: -Min dotter har ingen pojkvän, skulle aldrig göra så och hon är aldrig rädd!!!!

Polis: -Ta det lugnt herrn

 

Pappa: -Jag tänker inte ta det lugnt! Ut ur mitt hus nu!!!

 

Polis: -Ni skrämmer era barn herrn

Ella: -Nä inte särskilt

Vicky: -Näpp

Laura: -Aldrig

 

Polis: -Adjö då

Ella: -Hej då ******!

Pappa: -Ella!

 

Pappa: "Vad ska jag göra..."

   

Pappa: "Du må ha varit sjuk men du kunde lösa sånna här saker..." 

 
 
Emilia

Emilia

23 december 2012 15:34

Bra! :)

http://Sims-emilia.bloggplatsen.se

Marre

23 december 2012 15:56

Tack! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marre - 7 april 2013 19:52

Ja hej, då har jag bestämt mig för en sak som jag faktiskt tänkt på länge. Jag ska sluta blogga helt enkelt för jag får ju endå inga kommentarer och bloggar aldrig ju så vad är grejen då? Och när man ber folk att komma med sina åsikter i kommentarer ...

Av Marre - 23 mars 2013 14:23

I'm so sorry that i haven't blogg..bloggat äsch vi kör svenska ;) Men förlåt för att jag är världens sämsta på att blogga men det har varit mycket pågång för jag har varit sjuk och pappa har varit inlagd på sjukhus för han fick en hjärtattack (men ...

Av Marre - 9 mars 2013 18:54

Ja här är lite bilder från när jag spelade igår. Jag gjorde 2 simmar so m är syskon som fick åka iväg då :P   Osono heter tjejen (ja hon är ett Bob Marley fan i mina tankar x ) )   Och hennes tvllingbror George   En liten rebell är Oso...

Av Marre - 8 mars 2013 21:21


  Yeeey Univeritetsliv xD Har redan gjort 2 simmar som är syskon, de är tvillingar och tjejen går vetenskap och medecin och killen på gymnastik eller vad det var :P visar bilderna imon ;) Ni som har fått det vad tycker ni om det hittills? Jag tyck...

Av Marre - 24 februari 2013 19:06


Ja jag vet att den inte är rolig.........  

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards