disneymarresims

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Marre - 24 december 2012 00:58

Åsas Berättelse-Vit

Gods Berättelse-Grön

 

Vicky: -Undra vart Åsa är....

 

Ella: -Hon kommer...det ska hon!

 

Farmor: -Vi får se

 

Vicky: -Har du kammat dig? och rakat dig?

Pappa: -Knäppt.....


 

God: -Vi tror att eller Åsa tror att hon vet vem som har förgiftat pappa!

 

UJack: -Jaså? Berätta

 

Åsa: -Det måste vara den där tomteälvan! Hon bryr sig kanppt om att tomten är sjuk!

 

God: -Först kunde jag inte tro det men när jag läste om älvmagi såg jag en formel som hette sussa sött eller nåt sånt

Jack: -Perfekt ungar!


Joooo nu blev det lite jobbigt med bilderna då spelet stängdes av heeela tiden så jag skriver vad som händer härnäst, jo God och åsa springer och anklagar Älvan och hittar bevis på att hon är skyldig och varför gjorde hon det? Hon var en elak älva så de skickade iväg henne och en annan älva tog bort formeln på tomten och han vaknade och åkte iväg med klapparna och så släppte han av Åsa hemma



 

Åsa: -Wow...mysko

 

Åsa: -Pappa!!! Ella!! Vicky!! Laura!!!

 

Pappa: -Åsa?

 

Pappa: -Åsa!!

 

Åsa: -Pappa! Åh vad jag har saknat dig! God är verkligen från nord polen och han tog med mig hit och jisses jag vet inte hur jag ska berätta allt, du tycker säkert att jag låter som amma men det är sant!

Pappa: -Jag bryr mig inte, du är hemma!

 

Farmor: -Är dte Åsa vi hör!?

 

Pappa: -Hon är hemma!

 

Pappa: -titta farbror Rutger, Åsa är hemma

Rutger: -Vaaaa?

 

Pappa: -Jo dus er tjejen där borta....vi dejtar...jag tänkte berätta det för er igår men ja.....

Undvik att se att hon är vampyr....

Åsa: -Pappa! Haha

 

Åsa: -Så du dejtar pappa?

Deseree: -Haha ja

 

Laura: -Ja en docka!!

 

Pappa: -Din tur Åsa

 

Åsa: -Ett stativ! Jag har alltid velat måla! Tack!

 

Deseree: -Dags att gå, hej då vännen

Pappa: -Hej då

 

Åsa: -Dags för vår middag!

 

Vicky: -Ja!

 

God: -Åsa!!!

Pappa: -Vad i!?

 

Åsa: -God vad gör du här?? Vill du äta med oss

God: -Gärna!

 

Pappa: -Så du är från nord polen och är tomtens son? och tomten finns?

God: -Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

Ella: -Grymt!

 

God: -Jo innan jag åker hem vill jag bara säga en sak Åsa

`Åsa: -Ja?

 

God: -Titta upp

Åsa: -Aha!

 

Pappa: -Hallå där!

Åsa: -Haha

 

Ella: -Usch!!!

 

God: -Min klapp till dig är pengar till ett nytt hus! Din klapp till mig var du!

Åsa: -Jag komme rladrig glömma dig

 

God: -Behöver du inte göra! Vi ses till våren Åsa!

Åsa: -Hej då

   

Pappa: -Jag håller ögonen på er, hör ni det Ella, Laura ochVicky!

Åsa: -Bästa julen någonsin.....allt är perfekt just nu 

Av Marre - 24 december 2012 00:54

Åsas Berättelse-Vit

Gods berättelse-Grön

 

Pappa: -Dumma polisj*vlar....som inte kan hitta min dotter....

 

Ella: -Är maten klar snart pappa?

Vicky: -Jag är hungrig...

 

Pappa: -Jadå snart

 

Pappa: -Nu kan vi äta

 

Ella: -Hoppas att Åsa kommer hem...

   

Vicky: -Jag tror att tomten komme rhem med henne

Pappa: -Det säger du

Av Marre - 24 december 2012 00:27

Åsas Berättelse-Vit

Gods Berättelse-Grön

 

Gods mamam pratade med något som kallades tomteälva eller något liknande....

 

Tomtemor: -Jag är så rädd att vi intekommer kunna ge barnen sina presenter...

Tomteälva: -Aha

 

Tomtemor: -Jag vet inte vad vi ska göra

Tomteälva: -Nä

 

Tomteälva: -Men nu måste jag gå, hej då

Tomtemor: -Hej då

 

Åsa: -Nu vet jag...

God: -Jaså??




 

Framor: -Ja det var hemskt det här med Åsa...och polisen har inte hittat något

Pappa: -Jag förstår inte....varför stack hon?

 

Farmor: -Kenny lyssna på mig nu, Åsa vet vad hon gör hon kommer säkert till jul!

Pappa: -Mmm

 

Farmor: -Har ni inte skaffat gran?

 

Pappa: -Nej, känns jobbigt att ha det. Huset är för litet

 

Farmor: -Flickor gå och lägg er nu

Laura: -Ja farmor...

 

Vicky: -Tror ni att Åsa kommer tillbaka?

Ella: -Jadå!

 

Laura: -Som farmor sa, Åsa vet vad hon gör

 

Ella: -Ja hon brukar ju veta allt

 

Laura: -Hon kommer tillbaka

 

Vicky: -Ni har nog rätt

 

Ella, Laura: -God natt

   

Vicky: -God natt

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards