disneymarresims

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Marre - 12 december 2012 21:03

Åsas Berättelse-Vit

Gods Berättelse-Grön

Det hade börjat att komma ganska mycket snö nu vilket kändes härligt

Åsa: -Skynda er! Vi är sena!

Men tack vare snön så hade bussen varit sen

Efter skolan så åkte vi hem som vanligt och jag gjorde middag

God: -Tack så jätte mycket för maten!

Åsa: -Umh varsågod

Helt otroligt, det är minus grader alltså svin kallt och det är snö ute men jag står som vanligt barfota i bara pyjamas. Men tittade bland stjärnorna och undra vart i helvete God kom ifrån, jag hade ju glömt bort allt det där

Plötsligt kom han ut

God: -Fryser du inte?

Åsa: -Nepp, asså vart kommer du ifrån?

 

God: -Det har jag ju sagt

Åsa: -Och du tror att jag ska tro på dig när du säger att du kommer från Nord polen och att din pappa är jultomten?

 

God: -Suck okej lyssna nu, jag är den äldsta av jultomtens barn och det betyder att jag ska bli nästa jultomte. Jag har även 2 må systrar och en lillebror men jag tyckte det var så tråkigt där för alla var gamla eller barn och jag kom på ett sätt att komma därifrån

Åsa: -Hahaha! Hör du ens dig själv?

 

Jag började att titta efter stjärnor

God: -Du får tro vad du vill Åsa men det är sant, skka vi sova nu?

Åsa: -Mmm kommer




 

Julia: -Tror du att God komer tillbaka?

Snö: -Jag vet inte....vi måste rädda honom!

Julia: -Hur? Har du en plan?

 

Snö: -Ja det har jag! Eller nä.....inte precis.....har du?

   

Julia: -Vi kanske borde hitta det som God åkte iväg med och åka till samma plats och hämta hem honom

Snö: -Geni!!! 

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards