disneymarresims

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Marre - 2 december 2012 07:00

 

Vit= Åsas berättelse

Röd= Gods Berättelse

 

Jag hade precis varit hos en kompis för att plugga till ett prov och såklart var det tvunget tll att bli storm....

 

Och det blev inte bättre när jag såg all disk på bordet......

 

Åsa: -Pappa!!!!!

 

Pappa traskade in i vardagsrummet i pyjamas

Pappa: -Va? Vad??

 

Åsa: -Du har inte diskat som jag bad dig att göra innan jag kom hem! Jag sa åt dig innan jag gick och då var klockan 10 och nu kommer jag hem vid 5 och du har inte ens gjort middag!

 

Pappa: -Inget farligt jag beställer lite pizza....

 

Det var droppen, jag blev så frustrerad

Åsa: -Kan du aldrig ta något på allvar!? Enda sedan mamma dog har du blivit en lat slusk som snart inte ens kan behålla huset!! Tycker du att vi förtjänar det eller!?

 

Pappa: -Ta det lugnt nu Åsa....

Vicky: -Hej! Vad blir det till middag?

Åsa: -Pappa har beställt pizza....

Vicky: -Gott!

Jag brukar inte gräla med pappa men det bara hände....

 

Laura: -Pizzan är här!

Pappa: -Ja då hugger vi väl in då

 

Ella: -Vi äter ju pizza varje lördag nu tycker jag

Pappa: -Tyst och ät

 

Laura: -Får vi titta på julkalendern nu??

Åsa: -Visst

 

Vicky: -Vad tror ni händer idag???

 

Jag låg i sängen och tänkte lite, plötsligt ringde min mobil

 

Åsa: -Hej det är Åsa

Urban: -Tjenare Åsa! Jo din farsa svarar inte i telefonen men vi skulle behöva lite hjälp med att hugga ner lite träd imorgon, det är många som är sjuka nu

Åsa: -Ja det blir jätte bra! Jag ska säga till honom, hej

Urban: -Fina fisken då! Hej då

Jag gick ner till vardagsrummet för att säga till pappa

 

Åsa: -Pappa

Pappa: -Mmmmm

Han stod och tittade på en bild av mamma

 

Åsa: -Urban har jobb till dig imorgon, ta det vi behöver pengarna

Pappa: -Jaha okej

 

Jag var i mina systrars rum för att plocka undan lite leksaker

 

Åsa: -Sov sött

Ella, Laura och Vicky: -God natt






 

God: -Haha ni kan inte träffa mig!!!

 

Tomtenissar: Jodå!

 

Snö: -Mig kan ni aldrig träffa!! Hahaha

 

Tomtemor: -God det är dags att gå hem nu

   

God: -Okej ska bara åka liiite till!

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards