disneymarresims

Alla inlägg under december 2011

Av Marre - 31 december 2011 15:00

Vilken livslång önskan: Superpopulär eller hjärtekrossare?

 

Hum, jag tar superpopulär för den är lättast hihi och jag har baldrig lyckats med hjärtekrossare och vem vill krossa någons hjärta?


Vill bara säga gott nytt år!  

Av Marre - 30 december 2011 16:51

Vilken egenskap använder du mest?

 

Låt se....jag använder modig och bokmal ganska ofta hihi   

Nu använder jag djurälskare ofta också mohihi och geni

Jag använder de ganska mycket varför vet jag inte


Av Marre - 30 december 2011 13:00

Og-Röd

Maya-Rosa

Wanda-Vit

Jeffrey-Grågrön

 

-Det känns mycket bättre nu när dina föräldrar vet och nu kan jag ju va hos dig utan att smyga om det

   

-Tycker det också är skönt! Tänk att vi ska få barn!

   

-Umh Og....varför får jag aldrig höra något om din familj? Och varför har dem inte kommit hit till Bridgeport??

   

-Jag vill ju träffa mitt barns farföräldrar!

   

-Umh....vi har ingen bra relation direkt....."hur kan jag ljuga för henne!!??? Vi har ju en jätte bra relation i familjen!!"

   

-Ah okej...tråkigt att höra. Vad viill du göra nu?

   

-Som om du behöver fråga! Du vet vad jag vill!

-Ja det gör jag vilken idiot jag är hehe

   

-Kapitel 19 va?

   

-Japp! Og älskade verkligen den boken. Han tröttnade aldrig på att höra den "Sjöfararen Sinbad" och Maya tröttnade aldrig på att läsa för honom. Det var ju hennes favoritbok!

   

-Jeffrey du vet att jag älskar vår dotter men den här Og och barnet! Det är inget bra för vårt rykte!! Vad ska de i kyrkan tycka? Tänk om Maya förblir ogift!?

   

-Jag håller med dig käresta. Men jag är ganska säker på att Maya inte kommer att förbli ogift för jag tvingar Og att gifta sig med Maya. Jag vill inte ha honom i familjen men nu när de ska få barn så är det det enda rätta! Ett barn fött utanför äktenskap är emot gud!

   

-Och jag vill inte att det ska bli för dåligt rykte omkring vår familj!

   

-Ja det är det enda rätta! Men......Og är ju en djävul men om vi jagar bort honom så vet vi inte vad som kan hända! Man ska inte reta upp ondskan

   

5 veckor senare i parken:

-Haha inte för högt Og! Vill du att jag ska få missfall eller!? Haha

   

-Eh missfall???

-Jag skoja bara Og!

   

-Nä nur blir jag trött i armarna!

   

Maya stannade gungan, men plötsligt!

   

Började hon att gråta! Og var snabbt framme vid henne

   

-Maya är allt okej? Är det redan dags? Har jag gjort något? Fick du missfall?!

   

-Og ta det lugnt!

   

-Det är bra det är bara alla hormoner.....och...det känns bara så jobbigt.....jag är 18 år och gravid och alla i skolan börjar att märka.......de kommer att skratta ut mig!!!

   

-Hur skulle man kunna skratta ut dig? Ta det lugnt Maya.....det är jag och du......vem bryr sig om vad de säger....du och jag ska ha barn! Inget annat!

   

-Mm..... "tänk om jag blir tvungen att sluta skolan? Inget jobb!"

     

-Ta det bara lugnt.....

   

Veckan efter:

-Dåliga saker med att va med barn är att man måste spy!

   

-Blääääääää

   

-En bra sak är att man blir hungrig och man får äta så mycket man vill. Jordnötsmör och marmelad här kommer jag!

   

-Mums!

   

-Maya vi åt middag för en halvtimme sen!!!

   

-Mamma jag är gravid. Jag äter för två nu!

   

2 Veckor senare:

-Vet du en bra sak med att vara gravid?

   

-Nä vadå??

   

-Att man inte kan bli mer gravid hehe

     

-Men Maya! Hehe

   

Nästa dag:

   

-Men vad är det Maya??

   

-Jag är stor och fet!! Du kommer att lämna mig för jag är fet och ful!!!!

   

-Men vad säger du Maya!?

   

-Men det är så!

   

-Vet du vad?

   

-Du är den sötaste tjejen jag någonsin träffat! Och du är gravid fast du har ju inte kommit så långat så du är ju inte stor än!

   

-Barnet ska vara nöjd med att ha dig som mamma!

   

Några timmar senare så står Jeffrey och matar fiskarna lite

   

-Hej pappsen!

   

-Mmmm......

     

-Vad sägs om en kram du ser så sur ut?

   

-Rör mig inte!

   

-Men pappa.....

   

-Jag är så JÄVLA trött på hur du behandlar mig!!!

   

-Och jag skiter i om jag svär! För det finns endå ingen gud eller någon djävul!!!! Jag är din gravida 18:åriga dotter acceptera det!!!!

   

Senare på kvällen gick Og och Maya till en fjärilspark

   

-Sååå vad ska vi göra i det här huset?

   

-Vadå gillar du det inte??

-Jodå det är jätte fint...men....vad ska vi göra?

-Vi ska inte vara i huset kom!

   

Maya gick till en trappa som ledde ner i marken

   

Og följde efter

   

-Så vad ska vi göra här nere???

   

-Se upp Maya hört att det finns farliga typer här mohahaha!

   

-Sluta larva dig! Vi är snart framme

     

-Tadaa!!!!

   

-WOW!!!!!!!

   

-Vad vackert!

   

-Förresten vad ska vi döpa barnet till???

   

-Jag tänkte att om det blir en hon kan hon heta Ly men om det blir en han så kanske Waylo

   

-Okej 1. Konstiga namn 2. Det ska bli en pojke det är jag säker på! 3. Han ska heta Sinbad!

-Om det blir en liten flicka?

-Men det kommer att bli en pojke det är jag säker på!

   

-Jaja det är du som är mamman! Haha

   

5 veckor senare:

-Nu börjar man se den lille!

   

-Hejsan kan du se mig???

   

-Det är jag som ska va din pappa!

   

-Tittut!!

-Haha!!

   

-Tror att han hade sett dig om det var en stålmannen där inne!

   

Såklart hade Og och Maya fixat ett barnrum till den lille. Efter mycket tjat på Wanda och Jeffrey fick Maya ta ett gammalt gästrum

   

Och eftersom att Maya var så säker på att det var en pojke så blev temat blått!

           

De hade t.o.m fixat en liten säng till Mayas rum.

   

Några månader senare så hade Maya fått en riktig bulle

   

-Jag älskar verkligen det här stället men jag älskar dig mer!

       

-Finns det någon som är mer underbar än du? Jag har svaret nej! Hihi

   

-Ska vi titta på stjärnorna?

   

-Javisst!

         

-Maya jag måste få fråga en sak!

   

-Va vad gör du??

   

-Maya vill du gifta dig med mig?

   

-Jaaaaaa!!!! Ja ja ja ja ja!!!!!!!!!!!!!!!!

     

-Du gör mig så lycklig!!!!

   

-Det känns konstigt....

   

-Vafan jag kissa på mig!!!!!

   

-Vänta lite....det är inte kiss......det är vattnet!! Og vattnet har go....aj!!!!!!!

   

-Aj!!!

   

-Va? Men det är ju en vecka kvar!!!!

   

-Det är ju inte dags än!!!!!

   

   -Säg till den som ska ut!!!! AJ!!!!!

-Kom jag tar dig till sjukhuset!!!!!

Det var den delen nästa del nästa vecka vi ses hihi!!  

Av Marre - 29 december 2011 21:48

Har nu skrivit klart Del 8 av Sinbad men jag har tidsinställt den så den kommer imon kl 13:00 = klockan 1!!!


Hoppas att ni gillar den!!!

Av Marre - 29 december 2011 12:02

CC eller CC-free? 

 

Umh....ingen aning vet inte vad det är O.o någon som vet???? För jag har aldrig hört talas om det   

Men om ni vet vad det är så säg gärna det, vill ju liksom veta hehe    

Av Marre - 29 december 2011 11:52

Ledsen men detta skulle va ute igår men jag orkade inte va inne på datorn alls igår (vet det är ett mirakel   ) men jag tittade på glee. Min syster hade köpt säsong 1 på ullared och jag kunde inte sluta titta!!!!! Älskar glee!!!   


Men ja dag 12


Den fulaste simmen du gjort?

Ja mjag har gjort ganska många fula simmar. Men en tar priset jag minns inte hennes namn men jag skulle typ dra (ni vet när man ändrar ansiktet och sånt så får man dra på dem här grejerna som ändrar allt) jo jag drog varannan åt häger och vänster så hon såg helt cp:e ut sen.

Hehe


Av Marre - 27 december 2011 20:53

Fusk eller mods?

 

Ja jag har ju aldrig använt mig av mods så jag väljer fusk och för att fusk äger!!!!  

Vet inte hur jag hade klarat mig utan testingcheatsenabled true eller motherlode


Är jäkligt glad över att det finns fusk   


Av Marre - 27 december 2011 20:45

Nu när ni ser det nya utseendet så tänker väl ni "vafan? Är hon helt cp eller  ?!" 

Meeeeeeen jag har valt stärka färger för att det snart är nyår    och då är det ju raketer och ja när de exploderar = FÄRGER!!!!!!  

Men om ni har några idéer på hur det kunde bli lite snyggare så säg till   

Är ju ganska medveten om att jag suger på det här med färger bla bla hihi

Men jaja hihi

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards