disneymarresims

Alla inlägg under augusti 2012

Av Marre - 31 augusti 2012 20:05

Då har man sett Modig på premiär idag! Och den var as bra!!! Jag rekommenderar den strakt till alla!!!!! Nu är Merida min absoluta favorit av alla Disney-prinsessor!!!!!!



Och det var den bästa av alla Pixar filmerna tycker jag!!!



Säger bara se den se den se den seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee deeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!

Av Marre - 30 augusti 2012 20:30

Idag kopierar jag bara en text från Thesims3.com för jag kommer inte på något annat. Det handlar om övernaturligt iallafall! SimGuruHydra : Hej, Kari, tack för att du sitter här med mig i dag! Vi har massor av frågor om The Sims 3 Övernaturligt och vill gärna höra vad du har att berätta. Jag sätter igång direkt. Vi är nyfikna på de färdiga simmarna. Kommer det att finnas några i Moonlight Falls som har varit med i tidigare spel? Kari St. John : Hej! Tack för att jag fick komma, jag svarar gärna på communityns frågor. Familjerna i Moonlight Falls är inte hämtade direkt från andra spel, men de har familjeband till flera viktiga simfamiljer. Familjerna Spökh, Rynkbak och Wolff har alla släktingar i Moonlight Falls, för att bara nämna några. Det finns ännu fler kopplingar till stadsborna som vi hoppas att våra simmare hittar! SimGuruHydra : Förvandlar befolkningskontrollfusket utlottade simmar till de övernaturliga väsen vi har valt att skapa om vi bestämmer oss för att införa övernaturliga simmar i vår värld? Vad händer när vi ändrar inställningarna för befolkningskontroll? Kommer de övernaturliga simmarna i vår värld att förvandlas tillbaka till vanliga simmar? Vilka andra fusk är tillgängliga för att kontrollera den övernaturliga befolkningen? Kari St. John : Innan vi tar tag i det roliga så tänk på att om man väljer att använda något av testfusken, så får man klara sig själv om det uppstår tekniska problem. De här fusken stöds inte aktivt av EA Maxis. Fusket att "lägga till" övernaturliga simmar väljer bland de tillgängliga simmar som bor i världen och ger dem en övernaturlig status. Med alternativen för befolkningskontroll stängs en övernaturlig grupp av under spelets gång och spelet slutar att automatiskt befolka världen med den övernaturliga typen för att balansera den nya procentsatsen i världen. Fusket tar inte bort befintliga övernaturliga simmar av den typen i världen; det är vad man har testfusken till. Slutligen kommer fusket att "ta bort" övernaturliga simmar att rensa bort de befintliga simmarna i världen som tillhör den valda övernaturliga typen. SimGuruHydra : Måste varulvsflockar vara en del av ett hushåll eller kan de vara datorstyrda karaktärer? Kari St. John : Varulvar kan bilda en grupp med valfria simmar, även såna utanför hushållet, för att skapa en flock. SimGuruHydra : Finns det lika många tillhåll i Moonlight Falls som i de andra expansionspaketens världar? Kari St. John : Det finns väldigt få tillhåll i Moonlight Falls. Vi har lagt ner mycket tid på att skapa helt nya detaljerade lokaler som Aleisters elixir och allehanda (även känt som elixirboden), Salong Röd sammet och Vargs taverna. Vi är väldigt nöjda med hur mycket karaktär och personlighet vi har fyllt de här lokalerna med. Vi tror verkligen att våra spelare kommer att uppskatta de nya möjligheterna att utforska, uppleva fantastiska saker och berätta spännande historier på de här ställena. Vi har även utomhuslokaler som Arboretum 11 och Månljusudden, som passar perfekt i det mystiska Moonlight Falls. SimGuruHydra : Kommer ambrosiarätten från grundspelet The Sims 3 att bota zombiefiering? Kari St. John : Ambrosia är till för spöken och gör dem levande igen. Eftersom zombiesimmar har drabbats av en förbannelse, men inte är döda, påverkar ambrosia inte dem på samma sätt. Zombiesimmar måste använda ett kurelixir eller en solskensförtrollning för att återgå till sin normala form. I The Sims 3 Övernaturligt Limited Edition Expansionspaket får spelarna den exklusiva Plants vs. Zombies -ärtbössan. Ärtbössan kan ibland omvända zombiesimmar, men inte varje gång. SimGuruHydra : Vi har hört att häxor kan återuppliva simmar och när de gör det så kommer de tillbaka som zombies. Kan zombiesimmar som har blivit återupplivade botas med ett elixir eller en förtrollning? Kan häxor återuppliva simmar till levande simmar, i stället för att de kommer tillbaka som zombies? Kari St. John : Häxor har den medfödda förmågan att kanalisera magi och kasta besvärjelser. När de har nått en tillräckligt hög färdighetsnivå med sin trollstav kan de utföra en "Återupplivningsritual" som uppväcker en sim från de döda. Simmen kommer tillbaka till livet som en permanent zombie och ja, när någon återupplivats som zombie kan den personen botas med ett kurelixir eller en solskensförtrollning. Häxor kan bara återuppliva simmar som zombies, men med rätt elixir och förtrollningar kan en häxa sen förvandla dessa zombies till levande simmar. SimGuruHydra : Kan övernaturliga simmar hålla sin identitet hemlig? Ser andra skillnad på en övernaturlig sim och en vanlig sim? I The Sims 3 Kvällsnöjen kunde simmarna till exempel få en humöreffekten "ovänlig vampyr" i närheten av en vampyr. Kari St. John : De andra simmarna i stan, både de övernaturliga och de vanliga simmarna, vet att du är en övernaturlig sim och vilken sorts övernaturlig sim du är. Precis som man märker hur en sim är genom att prata med simmen, så märker andra simmar i stan vad din övernaturliga sim är genom att interagera med simmen. Simmar med egenskapen "övernaturlig skeptiker" kommer att undvika lokaler som är kopplade till det övernaturliga, som Vargs taverna och salong Röd sammet, och de har ett antal interaktioner som är otrevliga mot övernaturliga simmar. Men simmar som har egenskapen "övernaturligt fan" har speciella fördelar när det gäller det paranormala. De får en bonus i sin alkemifärdighet och får humöreffekten "Oj! En övernaturlig sim!" när de pratar med övernaturliga simmar. Den ökar ju fler gånger de pratar med övernaturliga simmar. SimGuruHydra : Kan man bygga ett staket runt sin tomt för att hålla zombiesimmar borta? Kari St. John : När det är fullmåne kan zombies dyka upp var som helst på din tomt, oavsett var du har ditt staket. Men ja, om en zombie ***** upp utanför ditt staket så håller staketet den borta från tomten. Om zombien däremot ***** upp innanför staketet så är det nog bra med en andra försvarslinje. SimGuruHydra : Hur är det med låtsaskompisar? Påverkas de av The Sims 3 Övernaturligt ? Kari St. John : The Sims 3 Övernaturligt påverkar inte låtsaskompisar. SimGuruHydra : kommer barnen att ärva samma varulvsform som sina föräldrar? Normalt förs ansiktsform, hårfärg och ögonfärg vidare. Kommer barnets drag att bli en blandning av föräldrarnas? Kari St. John : Ja, ett varulvsbarn med två varulvsföräldrar får gener från båda föräldrarna, på samma sätt som ett barn till två vanliga simföräldrar får. SimGuruHydra : En sista fråga. Vi älskade Argus otroliga herrgård i filmen från producentgenomgången förra veckan. Kan vi vänta oss att den ***** upp i The Sims 3 Övernaturligt ? Om inte, kommer den att finnas på Exchange-tjänsten?Kari St. John : Ja, visst var Argus herrgård ganska formidabel? :) Den följer inte med i The Sims 3 Övernaturligt Expansionspaket, men med början den 6 september (samma dag som spelet släpps!) kan man ladda ner Argus herrgård från The Sims 3 Exchange och lägga till den i Moonlight Falls, eller någon annan värld med tillräckligt mycket plats för tomten (herrgården är ganska stor). Vi har två olika paket, ett med hushållet och ett utan. Tänk på att utan The Sims 3 Övernaturligt kommer herrgården att sakna vissa speciella föremål och simegenskaper. Så om du tänker ladda ner den här herrgården rekommenderar vi att du fixar hela upplevelsen genom att ha The Sims 3 Övernaturligt installerat! Tack för att du läst om vår frågestund! På fredag den 31 augusti finns SimGuruMegan på Twitter och svarar live på era frågor mellan 19:00 och 20:00 CET. Kom ihåg att använda #TS3Supernatural så ska vi försöka få med så många av era frågor vi kan. 6 september är snart här och vi längtar efter att ni ska få uppleva The Sims 3 Övernaturligt på egen hand. Jag kopierade texten från den här länken http://se.thesims3.com/community/blog.html?blogid=451744That's all people byyye

Av Marre - 29 augusti 2012 18:54

Ja min uppdatering är ju sådär. Men det är för att jag måste lägga ner mycket tid på skolan nu. För jag är väldigt orolig för mina betyg! För om jag inte får tillräkligt bra betyg nu i nian så kan jag inte komma in på ett bra gymnasie!



Men jag ska försöka uppdatera mer på helgerna!


Det var tyvärr allt byeee

Av Marre - 27 augusti 2012 16:30

Ja då har man varit i skolan då ja! Skulle se en DOKUMENTÄR om miljön. Säger bara zZzZzZzZzZz

På fredag ska jag på bio med en kompis och se Modig!!! Och nästa vecka så får jag övernaturligt från cdon    yeeeeey


Vad pågår i erat liv då??   Tell me för jag har inget annat att skriva


Gooood byyyye   

Av Marre - 25 augusti 2012 20:46

 

Pamella-Orange

Joshua-Röd

Mamma-Ljusblå

Pappa-Grå

Farmor-Grön

Andra-Svart




Familjen Pasas hus;

 

-Riktigt gott Tarera

Tarera: - Tack Tulio

 

-Jag kommer inte ihåg senast jag åt varmkorv!

-Du får väl lära dig att göra det då Joshua

 

Jalom: -Hur går det med ungarnas magiundervisning då? I underjorden fanns ju skolor för sådant

-Ja det går väl bra när de lyssnar på mig, ja men nu lever man ju i människornas värld

 

Tasana: -Vet du Lalia att jag har börjat med min undervisning nu! Igår så gjorde jag en död blomma levande!

 

-Vad duktig du är!

Tasana: -Hur är det i underjorden, jag har alltid velat va där

-Jo det är ungefär som i den här världen fast det finns inga människor, allt är magiskt.

-Hej Julia är du trött nu? Mamma vi kanske borde åka hem nu!

-Ja strax gumman

Vi är hemma hos familjen Pasa. De är också häxor och trollkarlar. Fast vi har bott i Twinbrook längre. De flyttade hit för 10 år sen. De är den enda magiker familjen förutom vi som bor här.

Familjen består av;

 

Pappan Jalom, världens snällaste och roligaste man jag vet!

 

Mamman Tarera som gör världens godaste kakor! Och hon är klok som en uggla.

 

Deras dotter Tasana som är en riktigt liten söt och snäll ungge, men vad hon kan prata! Hon är 9 år. Egentligen ska man börja sin magikerutbildning när man är 5 men i människovärlden så måste man göra det senare för att inte bli upptäkt. Eller för att barnen ska kunna göra något kaos.

 

Och tvillingarna Aliandro

 

Och Otto. De är ungefär lika gamla som Julia. Men de riktiga busar!

  

-men då var det nog dags för oss att gå hem! Tack för middagen!

 

Tarera: -Tack för att ni välsigna oss med ert besök!

 

Hemma;

-God natt Julia sov så gott

-Gå och lägg dig nu, du och Joshua har skola imon!

-Ja jag vet pappa...

 

-Du ska vi leta efter spöken? Alltid roligt med en spökhistoria!

 

-Ja det gör vi

 

-Ser du några?

-Nä vi får nog gå ner

 

-De kanske inte är så pratglada ikväll?

-Kanske inte...

 

-Ska inte ni sova!?

-Aaaahhhh!!!

-Aaaahhhh!!!!

 

-Gå och lägg er nu!!!!!

 

-God natt!!!!

-Vänta Joshua!!!

 

-Hur i helvete visste pappa att vi var vakna!?!?

-Jag vet väl inte! Men nu ska jag sova!

     

-God natt

-Natt

På kvällarna brukar jag undra över hur underjorden är. Det är tydligen som en helt annan dimension inuti jorden. Det finns himmel och allt men alla är magiska. Mamma, pappa och farmor kommer från en stad därifrån. Undra om jag någonsin kommer att få va där.  

Av Marre - 23 augusti 2012 07:28

Skola idaaag!!!! JAG VILL INTE!!!   


Men kan inte fatta att jag börjar nian och nästa år börjar jag gymnasiet....INTE. KLOKT.

Kommer ihåg när jag började förskolan. Allt var mycket lättare när man var liten men till jul måste jag komma på vilket gymnasie jag ska gå på, vilken linje jag ska ta och allt!!! Jag kan inte komma på riktigt vad jag vill bli. Barnmorska eller konditor.........kommer inte kunna gå på naturvetenskap för mina mattekunskaper är inte jätte bra tyvärr.....MEN HUR BLIR DET MED MINA NATIONELLA-PROV!!!?? Gud vad nervös jag är!!!


Håll tummarna för min framtid tack!


Adjööööö nu ska jag till helvetet   

Av Marre - 22 augusti 2012 15:30

I sims 3 Destination Världen så kan man ju samla på gamla mynt. Man kan använda dem till att köpa ett semesterhem. Men det tar ju så lång tid att samla ihop en massa. Men nu ska jag berätta hur du kan få dem mycket snabbare ;


1: Du måste ha sims 3 Destination Världen

2: Öppna fuskrutan

3: Skriv in " testingcheatsenabled true "

4: Öppna fuskrutan igen och skriv " buydebug " du måste ha skrivvit in ovanstående kod för att denna ska funka

5: Öppna köp läge

6: Välj sotera efter funktion

7: Välj frågetecknet som heter debug

8: köp en hög med mynt från gravföremål

9: Håll in ctrl och den tagent ovanför (nej jag vet inte vad den heter.......vi kallar den pilen uppåt), håll in ctrl och pilen uppåt

10: Medans du håller in de tagenterna så klickar du på mynthögen

11: Välj den där det står typ något med värde

12: Sen väljer du den med mest!

Taaadaaaa



Funkade det??? Hoppas det!


Hej då!!!!

Av Marre - 21 augusti 2012 13:01

Ja då var man hemma igen då!

När jag typ satt i väntrummet så blev jag förväxlad med en som hette Maria och hon hade kl 10 och då trodde jag att det var min tid men tydligen hade jag halv 11   


Men det gick bra och jag mår braaaa


Byyyye byyye byyye   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards