disneymarresims

Alla inlägg under augusti 2011

Av Marre - 15 augusti 2011 21:38

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag men mina kusiner har varit på besök så det har varit lite fullt upp. Det är faktiskt inte mycket att säga vi var på musseum och hade kräftskiva inget mer men vi har haft skoj :) (tyvärr så vill inte smileysana komma fram så det blir vanliga tyvärr! :()


Hej då! ^_^

Av Marre - 8 augusti 2011 21:39

Har varit på bio med en kompis. Såg Harry Potter!! Älskar de filmerna!! <3<3   


Just nu så har jag kompisen hemma hos mig vi ska sova över!   


Nu är det väl inget mer hej då!!!    

Av Marre - 4 augusti 2011 22:19

Idag så har jag varit och badat med familjen jätte kul   åkte vattenruschbannor wiiiii 


Och sen när vi hade kommit hem så gjorde jag "sluchy" med mina systerbarn, gick inte så bra   men jaja skit happens!


Just nu tittar jag på "härmed förklarar jag er chuck och Larry" hihi jätte skojigt   


Hej då!       

Av Marre - 3 augusti 2011 22:47

  Idag har jag varit på ölandsdjurpark! Jätte roligt! Var typ 10-20 cm ifrån en aligator! Har lite bilder som jag tänkte visa och klipp

Små små apor ur gulliga   


Är de inte söööta???

 

Söta säöta ^_^

 


Björnen sover björnen sover i sitt tysta boooo!

 


Vissa björnar gillar nog att slagga i träd

   


Det är nåt lamadjur tror jag   

   


Kameler hihi

   


Mississippialigator aaaahhhhh!!!!

   


Man fick se dess ungar i något ormhus eller nåt

   

  Lång den är, och ensam. Heeelt solo!


De är jävligt duktiga (vi var på en cirkus där också!)



Då var det inget mer hej då!   
   
  

Av Marre - 2 augusti 2011 14:34

  Just nu så bakar jag schackrutor med mina systerbarn   mums mums   

Och mamma har köpt lite tuggummi så jag tuggar för fullt hehe  mumma


Nu är det inte så mycket mer ska till ölandsdjurpark imon så det blir ju kul   

Hej då!    

Av Marre - 1 augusti 2011 14:03

  Mina systerbarn har kommit hem till oss så det kommer nog inte vara så lugnt på ett tag   men någon dag så ska vi till ölandsdjurpark så det ska nog bli kul   

Snart ska jag nog lägga ut en ny disney film men jag håller på med Simsfilmer med så det kommer nog. Och någon dag så ska jag lägga ut min vampyrserie med sims som jag gjorde när jag var 11 år, men jag ska förnya den lite    

Det kommer nog att bli bra

Hej då

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards