disneymarresims

Alla inlägg under mars 2012

Av Marre - 31 mars 2012 14:35

Glömde blogga igår hihihi men ja jag hade väl inget att blogga om men kommer ni snart med idéer till en ny historia??? Jag tänker för fullt men behöver "inspiration" så hjääälp miiig!!!!!!!


Tänkte visa en bild på mig och min tvilling

 

Visst är vi lika va??   Haha nä har ju ingen tvilling   gjorde bilden på sony vegas den blev inte så jätte bra men jag är nöjd nu ska jag titta på film tycker jag så vi ses     

Av Marre - 29 mars 2012 21:07

Vet att jag inte blogga igår så fööööööööööööörlååååååååååt hade inget att blogga om och jag pluggade till ett bild prov men ja jag kommer visa lite bilder!!!  

Min akrobat Audrey spelar lite golf

 

När plötsligt hennes kille stöter på någon annan!!! Dun dun duuuun!!!!

     

Men hon såg inget så puss puss   



Det var allt see ya!    

Av Marre - 27 mars 2012 21:24

Asså måste fan berätta lite saker som jag stör mig på!! (Ni som känner er träffade här hoppas ni inte blir arga!!) jo asså barn som är under 12 år som går runt med jäkla Iphones och en jävla massa dyra saker och som använder smink och klär sig som små billiga saker   vafan!! Ni är barn!! Kan tom erkänna att jag fortfarande är ett barn även om jag är 15 för jag lever fortfarande ut min barndom! Och barn som är under 11 ska väl leka med dockor och leksaker som är för barn! Och gud jag klarar knappt av att se 12:åringar med smink och med små tajta kläder man bara "Herregud du är ett barn förfan!" Jag är fan 15 och har ALDRIG använt smink! Och barn som går runt med BH! Typ såna som har AA och använder B!   Fan läskigt ju!!!

Ni som känner er tagna på vissa av dessa saker ni får skälla på mig hur mycket ni vill men detta är bara vad jag tycker och känner för att dela med mig av detta! Vill inte vara taskig och säga nä så får du inte göra inte mitt liv utan ert! Se bara till att ni lever ut er barndom!

Det var allt för mig vi ses!     

Av Marre - 26 mars 2012 20:07

Ny omröstning tyck till!!!!!   

Av Marre - 26 mars 2012 19:53

Ser nästan ut som om jag håller på att förlora läsare  nä jag ska inte gnälla   men kan ju bero på att jag haft dåliga inlägg   men ja väntar på att ni ska komma med ideér till den nya historien kom med flera ideér gärna!   Ni kan också skriva dem i  frågerutan. Kom också med vad som skulle vara bättra än Sinbad ex om ni tycker att de ska vara mindra bilder eller något. Vadsomhelst är helt öppen för ideér!!!!!   

Ska lära er en liten sak nu jo om ni sitter i klassrummet och läraren frågor om ni gjort läxan (och ni inte har gjort den) så frågar du om han/hon rättat provet -läraren "jag har andra elevers prov att rätta!!!" -du "jag har  andra lärares läxor att göra " vet att de flesta av er kanske har facebook och läst det men den är så himla bra!!! Men ja   


Det var väl allt kom med era ideér nät ni vill!! See ya!         

Av Marre - 25 mars 2012 20:02

Jo som ni som läser Sinbad så vet ni att den serien är slut

Det har varit roligt att göra denna historien! Men nu så kan jag behöva lite ny idéer till en ny!

Kommentera om några idéer till den nya historien!!! Vadsomhelst!!!! Tema eller något inga förslag är för dumma, barnsliga, omogna etc bara kom och tyck till även ni som inte läste Sinbad. Och säg vad som skulle göra historien bättre än Sinbad!

Det var allt sov gott mina simmers bye!    


Av Marre - 24 mars 2012 21:39


Sinbad-Mörkgrön

Pamo-Orange

Og-Röd

Tvillingarna-Vit





7 år senare;


 

-Jag såg en jätte stor ekorre idag morfar helrt säkert!!! Jätte stor!!!

-Haha där ser man

 

-Buu!!!!

   

-Titta det lilla lammen

 

-Tror att det är dags för nattetime hörni

 

-Nej inte än pappa!!!

-Tror nog också det är dags barn

 

-Om ni gör er iordning riktigt snabbt så läser jag en väldigt spännande bok för er

 

-Ahaa

-Vilken bok? Vadå aha?? Vilken bok!

-Bra idé medans ni läser ka n jag och morfar försöka att få trillingarna att somna


Lite senare

 

-Hoppas att det är en bra bok!

 

-Dags att sova lillen

 

-God natt sötnos

 

-Natti natt lillan

 

-Redo flickor??

-Jaaaa

 

-Så hör du där uppe??

-Japp!!!

-Vad bra

 

-Boken heter Sinbad sjöfararen

-Du heter ju Sinbad mamma!

-Japp! Då börjar vi jo det var en gång....


Lite senare

 

-Oj hon har somnat

 

-God natt gullet

 

-Sov sött

 

"Och hon sover så sött där uppe med ja"

 

"Mina flickor är för söta"

 

"Tänk att jag har kunnat få så fina underbara små flickor"

 

"Fem stycken också"

 

-Får man ta en plats??

-Självklart!

 

-Gillade dem boken???

.Japp

 

-Tänk att vi har fem små underbara flickor

-Ja och som är lika vackra som sin vackra mamma

 

-Du är verkligen vacker nu

 

-Jaså du är på det humöret va??

 

-Japp!

 

-Jaså vill du ha pussar också

     

Ja Sinbad fick äntligen den familjen hon ville ha visst hon har fått gå igenom mycket för att få den men det var det värt nu har hon sin pappa sin älskade Pamo och sina fem döttrar. Vem vet hon kanske får fler men det får vi aldrig veta för detta var sista delen av Sinbad Och Familjen Zibais Hemligheter!

 

Av Marre - 23 mars 2012 12:48

Japp jag får tillbringa denna fina dag med halstablleter. Har as ont i halsen har typ ett sår eller något och så är jag aaaaas förkyld (et att den gråter men den snyter sig ju haha)  tur att vi har glass   


Men ja det var väl inte mer att skriva för tillfället

Simma lugnt!!   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards