disneymarresims

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Hejhej

Av Marre - 27 mars 2012 21:24

Asså måste fan berätta lite saker som jag stör mig på!! (Ni som känner er träffade här hoppas ni inte blir arga!!) jo asså barn som är under 12 år som går runt med jäkla Iphones och en jävla massa dyra saker och som använder smink och klär sig som små billiga saker   vafan!! Ni är barn!! Kan tom erkänna att jag fortfarande är ett barn även om jag är 15 för jag lever fortfarande ut min barndom! Och barn som är under 11 ska väl leka med dockor och leksaker som är för barn! Och gud jag klarar knappt av att se 12:åringar med smink och med små tajta kläder man bara "Herregud du är ett barn förfan!" Jag är fan 15 och har ALDRIG använt smink! Och barn som går runt med BH! Typ såna som har AA och använder B!   Fan läskigt ju!!!

Ni som känner er tagna på vissa av dessa saker ni får skälla på mig hur mycket ni vill men detta är bara vad jag tycker och känner för att dela med mig av detta! Vill inte vara taskig och säga nä så får du inte göra inte mitt liv utan ert! Se bara till att ni lever ut er barndom!

Det var allt för mig vi ses!     

 
 
Ingen bild

Johanna

30 mars 2012 16:48

Asså, jag är tio och jag blir ganska arg när du säger att barn under 11 ska leka med dockor!? hur f*n kan du säga så!, ja det e lite töntigt att alla går runt med smirk och i phones men ändå!! du är ju också barn ända tills du fyllt 18! Så, hur skulle det kännas om jag (om jag hade en blogg) skulle säga, " alla under 18 år borde leka med barbie ? hallå! Vet du huur larvigt det är att leka med barbie i fyran(går snart i femman) vet du ens hur det känns? nä , jusdet och bara för att man är under elva betyder det inte att man inte kan stava elr något! det här trode jag inte om dig !! jag som trode att din blogg var bra och sedan kommer du med värsta påklagellsen om 10:Åringar och yngre, jag lämmnar denna bloggen nu, kanske föralltid, kanske inte!!!

Marre

30 mars 2012 19:10

Ja jag kanske överdrev med att man ska eller jag menar ju inte måste då ju (jag brukar inte läsa igenom mina inlägg innan jag pubilicerar dem)alltså det är ju allas val jag tror att jag slutade leka med barbies när jag gick i femman (var så glad för leksaker när jag var liten) och det finns faktiskt många (fler än du tror) som ät ex 16 och fortfarande leker med leksaker (kan ju säga att jag inte tillhör dem då ju :P ) men som sagt det är allas val och det finns ju en stor skillnad mellan när jag varv 10 och när du är 10. Jag är ju ett 90-tals barn (alltså en av de som fick uppleva det sista av 1900-talet) och jag tror inte om att alla som är under 10 år skriver dåligt eller är dåligare på saker och ting. Jag tror att dagens barn är mycket mer välutvecklade än dem på min tid =) och jag tänkte inte det som en anklagelse ville bara dela med mig om min åsikt men jag kan ju inte bestämma över hur folk ska leva kan ju jag hålla med om men dock vet jag inte om jag var jätte trött också när jag skrev det (men hallå jag är tonåring såklart jag är trött hela tiden ^_^ ) och jag vet ju iallafalll hur en anklagelse för en ålder är som mina föräldrar var ju typ "berädda" för tiden då det var dags att bli tonåring så de antog ju att man skulle vara helt kaxig och sånt och ja bara för att dem anklagade att man var det blev man lite så xD

Men jag ber om ursäkt om du blev sårad av mitt inlägg men ja bara för att jag är äldre är jag inte smartare xD men jag lovar att jag inte ville göra någon ledsen för jag vet ju inte hur ni som är yngre (inte på ett dåligt sätt att vara yngre ni är framtiden ju!) ska ta det men ja och det var ju iallafall bra att du sa åt mig det är ju viktigt att man får höra nadras åsikter =)
Men som sagt jag är ledsen och om du vill sluta läsa bloggen är det ditt val jag kan inte bestämma över dig och säg till om det finns ett sätt jag kan gottgöra det på =)
(OBS om något av detta jag skrev var elakt eller något så säg till igen isåfall)

men ha det bra =)

 
Ingen bild

Johanna

31 mars 2012 08:00

det är klart att jag inte slutar läsa bloggen, det var bara något jag sa för att jag var arg, men tack för att du skrev tillbaka. Ingen brukar svara på mina kommentarer

(PS, dig blogg är braaaa!)

Marre

31 mars 2012 11:58

Vad bra att du kunde godkänna min ursäkt =) det gör mig väldigt glad kan jag säga =D
Ja det kan va jobbigt när ingen svarar på ens kommentar men det känns då för mig att jag inte får kommentarer så ofta men när jag väl får dem så svarar jag gärna ;-)
Tack så mycket! :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marre - 7 april 2013 19:52

Ja hej, då har jag bestämt mig för en sak som jag faktiskt tänkt på länge. Jag ska sluta blogga helt enkelt för jag får ju endå inga kommentarer och bloggar aldrig ju så vad är grejen då? Och när man ber folk att komma med sina åsikter i kommentarer ...

Av Marre - 23 mars 2013 14:23

I'm so sorry that i haven't blogg..bloggat äsch vi kör svenska ;) Men förlåt för att jag är världens sämsta på att blogga men det har varit mycket pågång för jag har varit sjuk och pappa har varit inlagd på sjukhus för han fick en hjärtattack (men ...

Av Marre - 9 mars 2013 18:54

Ja här är lite bilder från när jag spelade igår. Jag gjorde 2 simmar so m är syskon som fick åka iväg då :P   Osono heter tjejen (ja hon är ett Bob Marley fan i mina tankar x ) )   Och hennes tvllingbror George   En liten rebell är Oso...

Av Marre - 8 mars 2013 21:21


  Yeeey Univeritetsliv xD Har redan gjort 2 simmar som är syskon, de är tvillingar och tjejen går vetenskap och medecin och killen på gymnastik eller vad det var :P visar bilderna imon ;) Ni som har fått det vad tycker ni om det hittills? Jag tyck...

Av Marre - 24 februari 2013 19:06


Ja jag vet att den inte är rolig.........  

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards