disneymarresims

Direktlänk till inlägg 28 december 2012

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...............
.....heeeeeeej

Av Marre - 28 december 2012 20:17

  Ja äntligen har man ju jullov (eller ja jag har haft det i en vecka nu.....) men jag bara ororar mig för nationella prov som kommer snart...   de sneaste veckorna som var i skolan så var jag riiktigt trött och hum....jag har halv sovit och sovit under lektionerna...host   men jag lyckades få mina betyg! Nästan inga E längre! Mer D! Och jag fick D i spanska    hur i helvete lyckades jag sätta till det va??? Det var som katten (ja nu kör vi lite bonasnack  men det gillas   ) och nu håller jag på att göra en julvideo alltså med CM, cirque mystique, alltså rollspelet jag är med i på youtube! Förrresten jag skaffade ju en fjärde karaktär...Azula från the last airbender   så jävla gött så nu har jag Audrey från Atlantis, Merlin från svärdet i stenen, Kronk från Kejsarens nya stil och Azula från The last airbender. Vem tycker ni verkar mest intressan?? ;) Men då ska ju videon vara med Audrey och hennes trroublemaker friends Chel och Cielo! Chel är från filmen vägen till el dorado (dorado betyder gyllene, kanske var värd ett D endå?? xD ) och Cielo är hennes tvilling men hon som spelar dem har liksom "dubblat" henne så att säga. Lite jobbigt bara att mitt internet är skit segt nu....men jaja


Och nu tänkte jag bara säga god jul i efterskott hihihi fick ni något bra i julklapp? Jag fick det iallafall ;) sims 3 diesel, en balansbräda, högtalare, kläder etc och jag är nöjd!

Nu håller jag på att leta efter en ny dator för min är inte i sina bästa dar längre...nästa år har jag haft min lilla Dell i 3 år eller nej vänta....4 år blir det! Och den är helt slöööö och har knappt något uttrymme i hårddisken än (kan va alla mina disney/dreamworks filmer.....he....he...) och nu håller jag på att samla ihop min besparingar också...kommer bli pank...vill ju betala min dator själv eftersom att jag är trött på att bli....bortskämd (yes jag erkänner! Men jag vill inte vara det, fast ibland är det inte så pjåkigt om jag ska vara ärlig...ska jag forsätta eller ska bli bli ärliga nu?) men mamma tycker att de kan betala typ 2000 iallafall men annars vill jag betala typ 6000, jag har 3000 i min lilla skattkista, 1000 på kontot och om mamma inte lägger till pengar på typ 4 månader....snacka om att jag ska sommarjobba nästa år. Får bli på en bondgård här i närheten (hehe hela byn består ju av bondgårdar xD ) ja problem problem och nu verkar det som om jag fått en vaxpropp i örat för det är typ som när man får lock i örat, ni vet den känslan när det känns slutet och man hör konstigt, har varit så sen klockan 3 idag.


Men ska vi snacka om sims nu??? Ja de flesta vet väl om att det ska komma ett sims 3 university! Vet inte så mycket om det mer än att jag läst det på en annan sims blogg och sett det på facebook.

Och historierna kommer inte förren efter nyår (tänka sig att det redan ska bli 2013? Tänk alla som föddes efter det härliga underbara 90 talet blir tonåringar?? Creeeeepyyyyy if you ask me, börjar känna mig gammal....även om jag ska ha my sweet 16 i februari hihihihihihi) eftersom att det är jobbigt med min nuvarande dator. Nu var det nog inget mer om sims


Nu återgår vi till disney hihihihi. Vet ni vad en request är? Har inga idéer på några videos så kom gärna med en request där ni liksom säger kanske, kan du göra en video med den här låten och de här personerna. Ni kanske vill att jag gör en sims video?? Eller sims/disney video? Eller så vill ni att jag håller tyst xD haha men har ni en request så skriv i kommentarerna eller helst frågerutan. Tack och adjö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marre - 7 april 2013 19:52

Ja hej, då har jag bestämt mig för en sak som jag faktiskt tänkt på länge. Jag ska sluta blogga helt enkelt för jag får ju endå inga kommentarer och bloggar aldrig ju så vad är grejen då? Och när man ber folk att komma med sina åsikter i kommentarer ...

Av Marre - 23 mars 2013 14:23

I'm so sorry that i haven't blogg..bloggat äsch vi kör svenska ;) Men förlåt för att jag är världens sämsta på att blogga men det har varit mycket pågång för jag har varit sjuk och pappa har varit inlagd på sjukhus för han fick en hjärtattack (men ...

Av Marre - 9 mars 2013 18:54

Ja här är lite bilder från när jag spelade igår. Jag gjorde 2 simmar so m är syskon som fick åka iväg då :P   Osono heter tjejen (ja hon är ett Bob Marley fan i mina tankar x ) )   Och hennes tvllingbror George   En liten rebell är Oso...

Av Marre - 8 mars 2013 21:21


  Yeeey Univeritetsliv xD Har redan gjort 2 simmar som är syskon, de är tvillingar och tjejen går vetenskap och medecin och killen på gymnastik eller vad det var :P visar bilderna imon ;) Ni som har fått det vad tycker ni om det hittills? Jag tyck...

Av Marre - 24 februari 2013 19:06


Ja jag vet att den inte är rolig.........  

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards