disneymarresims

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Marre - 7 december 2012 23:13

 

Åsas Berättelse-Vit

Gods Berättelse-Grön

 

Jag hade sån otur att jag missade bussen idag men jag fick låna vaktmästarens cykel för han använder den typ aldrig, och såklart regnade det.....

 

Åsa: -Hej! Jag missade bussen

Pappa: -Hej hej

Åsa: -Tänkte göra lite kakor nu innan middagen

 

Pappa: -Hur var det i skolan?

Åsa: -Bra förutom att vi hade prov i kemi idag men det gick bra

 

Pappa: -Oh hej tjejer! Vicky gör dina läxor nu

Vicky: -Neej jag vill inte!!

 

Pappa: -Titta din lillasyster gör sina läxor! Vänta lite, vart har du din tvilling Ella?

Ella: -Laura är i trädkojan, hon vägrar göra läxorna

Pappa: -Jag får väl hämta henne då....

 

Pappa: -Ella kom nu! Du måste göra dina läxor!

 

Laura: -Aldrig! Jag tänker inte göra läxor på en fredag!!!

 

Pappa: -Aaaahhhhh!!! Kallt!!!

Laura: -Haha!!!

 

Pappa: -LAURA DU KOMMER NER NU!!! OCH GÖR DINA LÄXOR FÖR FAN!!!

Laura: -Okej...

 

Vicky: -Det luktar kakor!! Får vi kakor!!??

Åsa: -EFTER maten

 

Nu ska jag göra middagen

Ella: -Kan jag få eeen kaka??

Åsa: -Nej!

 

Åsa: -Så maten är klar!

 

Åsa: -Kom nu!!

 

Vicky: -Men vi får kakor sen?

Åsa: -Ja

Vicky: -Varför har vi den fula bilden?

 

Ella: -För att det är vår familj

Vicky: -Nä inte alls för ma...

Laura: -Tyst!

 

Ella: -Detta var jätte gott!

 

Pappa: -Och stark

 

Pappa: -Vad har du i??

Åsa: -Spökchilie

 

Vicky: -Starkt!

 

Ella: -Kakor!

 

Pappa: -Vilken film vill ni se?

Åsa: -Vi borde skaffa lite fotöljer

Pappa: -Ja jag vet

 

Vicky: -Usch de blev ju kära i slutet!

Laura: -Man kan inte tro att du är 2 år äldre....

Åsa: -Nu ska ni sova

 

Åsa: -Pappa vill du ha hjälp med disken?

Pappa: -Nej

 

Pappa: -Du vet att jag ska ut i skogen inatt va? Jag ska ju jobba

Åsa: -Japp

 

Pappa: -Jag går nu hejdå!

Åsa: -Hej!

 

Jag gick ut på min balkong för att stjärnskåda såklart

 

Så plötsligt såg jag något konstigt

Åsa: -Va?

 

Åsa: -Vad i helvete är det där!?!?!?






 

God satt och spelade med sig själv

 

Jultomten: -Hej min pojke!

 

Jultomten: -Jag tänkte att du ville vara med på ett litet möte!

God: -Visst

 

Jultomten: -Följ med här

 

Jultomten: -Hej allihopa!

 

Gammelnisse: -Vi är nästan klara med snäll och stygg listan!

 

Jultomten: -Ja de blir svårare för varje år!

 

Tomtenisse: -Barnen önskar sig jätte konstiga saker nu förtiden! Känns som om man inte hinner klart!

 

Tomteälva: -Vi älvor har lagt ner jätte mycket magi i fabrikerna nu!

 

God: -Det där mötet var ganska jobbigt

Jultomten: -Ja jag vet

 

God: -Tack för maten!

 

Det var mitt i natten men God kunde inte sova, han tänkte bara på en sak

 

Han tog på sig sina kläder

 

Smög tyst som en mus till bokhyllan

 

Och öppnade

God: -Polstjärnan!

 

God: -Nu ska vi se

 

God: -Jag vill någonstans där det inte är snö just nu

   

God: -Vad händer nu?

   

God: -AAAHHH!!! Vad händer!?


Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards