disneymarresims

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Marre - 20 december 2012 22:19

Ja förlåt för att jag inte har lagt ut resten av Julkalendern än men ska se om jag hinner imorgon, idag så har jag varit tvungen att vara i skolan till klockan åtta på kvällen....för att vi skulle kunna sluta idag och inte behöva göra det imorgon. Vi hade talang då alla klasser har ett bidrag och visar upp något och någon vinner sne ska man ha disco i skolan....jippie......jag och 3 kompisar satt i ett grupprum och pratade istället. Och så är jag ju såklart förkyld jippie! Eller näää......det bara rinner och rinner från näsan, fick sitta med pappaer i näsan under talang (låtsas att man har näs blod xD) och är helt torr om händer, mun och näsa. Hoppas jag blir bättre imorgon för då ska unf ha "världen går under 2012 fest" och det ska ju bli kul. Och ni som gått misste om vad unf är så är det en förkortning av Ungdomens Nykterhets Förbund! För ungdomar som hellre vill bli baknyktra än bakfulla! För de mellan 13-15 år

Men ja jag har funderat över en liten tävling jag ska ha och då vill jag att ni kommer på lite priser, ex ska jag ha med att man blir länkad, men kommentera om priser och om ni vill att jag gör denna tävling! Tack i förhand! Tävlingen kommer vara inspelad...med mig.......gaaaaaaaah!!!!

Men nu är det sent och jag ska försöka sova lite och bli frisk så håll tummarna för att min förkylning kan dö! Jippie!

Hej döööööööö (tihihi xD do I sound like a fjortis now????)

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards