disneymarresims

Alla inlägg under mars 2012

Av Marre - 22 mars 2012 23:05

Asså japp trråkigt inlägg..... ........kan man skriva liksom???


Hade 2 prov idag, engelska (gick nog bra) och SO (dååååligt). Vi hade prov på amerikanska revolutionen och så skriver den jäveln (Hej nu ska du skriva detta som ett brev till mig som om du levde 1780 i amerika och skriver detta brev en kväll!) och jag bara "WTF!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!" men det blir nog dock ett F!!!! Ett stort fett F!!!!   

Men jag är glad endå   för jag har chokladglass med browniebitar i jippie!!!   


Det var allt mina simmers på lördag kommer sista delen av Sinbad! Hej då!     

Av Marre - 21 mars 2012 19:41

Ni som minns något innan 2003 har väl käkat calippo glass! Eller som det hette då Solero shots! Små gröna isglass kulor men de slutade sälja dem 2003 men nu är de tillbaka! As goa!

Före  

    Efter


Minns ni också den glassen???? Den var så god undrar varför de slutades sälja. Det var allt

Hej då!   

Av Marre - 20 mars 2012 17:32

Ja jag har då tagit lite bilder från min sim i rampluset hon heter Audrey Jones och är en akrobat!

Här är hon på en fest och dansar.....

 

Sen gick hon ut och gjorde ja lite saker?......

 

Kan väl jag också göra.......

 

Stila lagom......

 

Kom igen!

 

Typ rullar på en boll....eller nåt....

 

Det kan väl jag också göra!!!!

   

Här är en kille som alltid flörtar med henne......hon typ flörtar aldrig.....


Det var allt för idag!

Se you!   

Av Marre - 19 mars 2012 20:46

Sinbad-Mörkgrön

Pamo-Orange

Og-Röd






40 år senare;

 

"Idag var det dags då"

 

Idag var dagen då Sinbad och Pamo skulle gifta sig

Bröllopskläderna var ganska enkla

 

Men Sinbad kunde inte sluta beundra dem

"De är så mjuka"

 

-Vad fin du är gumman

 

-Tack

 

-Kan fortfarande inte fatta att du ska gifta dig, lite tidigt kanske?

 

-Ska du säga herr friar-till-sin-flickvän-när-han-är-17-år och pappa jag är liksom 56 år gammal!

 

-Tycker endå det är tidigt hehe

 

-Äsch då hihi

 

-Där är du!

 

-Vad vacker du är!

-Du med!

 

-Redo?

 

-Helt klart!


De gick ut där alla var samlade vid altaret

 

"Nervööös!"

 

"Nästan framme!"

 

-Jag Pamo Soo tager dig till min äkta hälft!

 

-Och jag Sinbad Zibai tager dig

 

-Till min äkta hälft!

 

-Du

-Och jag

-Föralltid

 

Just det ögonblicket kunde inte paret vara lyckligare

 

Allt var perfekt!

 

-Vi föralltid

   

  -Jag är så stolt över dig Sinbad och det är din mamma också!

-Tack pappa!

Av Marre - 18 mars 2012 20:48

Kommer bara hinna ta bilderna till Sinbad ikväll så den kommer inte ut förren imon så ja God natt

Av Marre - 17 mars 2012 22:45

Nu är frågan är jag dryg? Svar; ja!!! men vi har haft gäster iväll och jag har dock inte hunnit då men imon ska jag! så mitt tips till er ta det lugnt sätt dig i soffan och lyssna på bob narley hej då

Av Marre - 16 mars 2012 21:33

Sinbad-Mörkgrön

Og-Röd

Qy-Röd

Ely-Mörkblå

Saja-Ljusgrön

  

-Fattar du inte hur orolig jag har varit? Skrämma ihjäl någon sådär!

 

-Förlåt men men....

 

-Men vad!? Jag försöker vara en bra pappa men det verkar inte duga! Vill du hem till Qy och Wanna igen då? Stick dit då!

 

-Men om du lyssnar!

 

-Det är inte lätt för mig heller!

 

-Men jag har bara varit så orolig...

 

-Ja du visar verkligen det på ett bra sätt!

 

-Men vad ska jag göra då!?

 

-Lämna mig ifred!

 

-Sinbad?

 

-Låt mig va!

 

-Men Sinbad!

 

"Varför ska allt bara bli skit!?"

 

-Men Sinbad .....

 

-Stick!

 

-Vad är det du inte fattar!? Stick!

 

-Sinbad jag är jätte ledsen för det jag sa men du måste förstå att det kan va ganska jobbigt att vara nybliven pappa till ett barn man inte sett på flera år och inte vetat ifall man ska träffa igen.....jag var bara så orolig för dig....

 

-Jag är så himla ledsen! Jag jag vet inte vad som tog åt mig.....

 

-Jag....jag...är ledsen att jag bara stack men...men....

 

-Jag fick liksom panik....det är svårt för mig med......

 

-Jag förstår det......att så mycket ska hända på en gång.....

 

-Men vi får gå igenom detta tillsammans!

 

-Jag älskar dig Sinbad, det har jag alltid gjort!

 

-Älskar dig också...pappa...

 










Ett år senare;

 

-Så söt du är! Jätte söt!

 

-Och liten jääätte liten är du

 

-Asså din frilla är fortfarande konstig...

-Ska du säga Ely....

 

-Han är bara avundsjuk för att du får all uppmärksamhet

-Varför ska bebisar alltid få uppmärksamhet? De bara skricker och skiter...

-Ely säg inte så om din syster!

 

-Vill också ha en bebis!

-Får hoppas att det tar ett tag till dess.....

 

-Asså så söt ärhon väl inte liksom om du gämför med mig?

 

-Ja Ely du är jätte söt....ligger Wanna fortfarande och vilar?

-Japp

-Det var Asi hon hette va?

 

-Japp! Men tyckte det kunde bli en kille....

 

-Asså suck

 

-Sinbad jag måste säga en sak till dig

 

-Ja?

-Ja jo jag vet inte om du tar detta som en så stor grej men eftersom att du är hälften alv och människa betyder att du inte lever lika länge som en alv. När en alv dör av ålderdom är den 200 men du kommer bara bli 150 men dem barn du får kommer bli 100% alv

 

-Jao det var inte direkt en chock typ....

 

-Va bra!

 

-Men hur känns det att bo hos pappa nu då?

 

-Väldigt bra

 

-Sinbad vi ska hem nu det börjar bli mörkt

 

-Okej, hej då lilla gullet!



Av Marre - 16 mars 2012 06:53

Vet att jag skulle lagt ut Sinbad igår men jag hade inte tid! Hade varit på gymmet och så och var en aniing trött men jag har tagit bilderna och gör Sinbad ikväll! En kompis kommer att följa med mig hem så det är därför det blir på kvällendet var allt hej!

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards