disneymarresims

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

Sinbad Och Familjen Zibais Hemligheter Del 18

Av Marre - 16 mars 2012 21:33

Sinbad-Mörkgrön

Og-Röd

Qy-Röd

Ely-Mörkblå

Saja-Ljusgrön

  

-Fattar du inte hur orolig jag har varit? Skrämma ihjäl någon sådär!

 

-Förlåt men men....

 

-Men vad!? Jag försöker vara en bra pappa men det verkar inte duga! Vill du hem till Qy och Wanna igen då? Stick dit då!

 

-Men om du lyssnar!

 

-Det är inte lätt för mig heller!

 

-Men jag har bara varit så orolig...

 

-Ja du visar verkligen det på ett bra sätt!

 

-Men vad ska jag göra då!?

 

-Lämna mig ifred!

 

-Sinbad?

 

-Låt mig va!

 

-Men Sinbad!

 

"Varför ska allt bara bli skit!?"

 

-Men Sinbad .....

 

-Stick!

 

-Vad är det du inte fattar!? Stick!

 

-Sinbad jag är jätte ledsen för det jag sa men du måste förstå att det kan va ganska jobbigt att vara nybliven pappa till ett barn man inte sett på flera år och inte vetat ifall man ska träffa igen.....jag var bara så orolig för dig....

 

-Jag är så himla ledsen! Jag jag vet inte vad som tog åt mig.....

 

-Jag....jag...är ledsen att jag bara stack men...men....

 

-Jag fick liksom panik....det är svårt för mig med......

 

-Jag förstår det......att så mycket ska hända på en gång.....

 

-Men vi får gå igenom detta tillsammans!

 

-Jag älskar dig Sinbad, det har jag alltid gjort!

 

-Älskar dig också...pappa...

 










Ett år senare;

 

-Så söt du är! Jätte söt!

 

-Och liten jääätte liten är du

 

-Asså din frilla är fortfarande konstig...

-Ska du säga Ely....

 

-Han är bara avundsjuk för att du får all uppmärksamhet

-Varför ska bebisar alltid få uppmärksamhet? De bara skricker och skiter...

-Ely säg inte så om din syster!

 

-Vill också ha en bebis!

-Får hoppas att det tar ett tag till dess.....

 

-Asså så söt ärhon väl inte liksom om du gämför med mig?

 

-Ja Ely du är jätte söt....ligger Wanna fortfarande och vilar?

-Japp

-Det var Asi hon hette va?

 

-Japp! Men tyckte det kunde bli en kille....

 

-Asså suck

 

-Sinbad jag måste säga en sak till dig

 

-Ja?

-Ja jo jag vet inte om du tar detta som en så stor grej men eftersom att du är hälften alv och människa betyder att du inte lever lika länge som en alv. När en alv dör av ålderdom är den 200 men du kommer bara bli 150 men dem barn du får kommer bli 100% alv

 

-Jao det var inte direkt en chock typ....

 

-Va bra!

 

-Men hur känns det att bo hos pappa nu då?

 

-Väldigt bra

 

-Sinbad vi ska hem nu det börjar bli mörkt

 

-Okej, hej då lilla gullet!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marre - 7 april 2013 19:52

Ja hej, då har jag bestämt mig för en sak som jag faktiskt tänkt på länge. Jag ska sluta blogga helt enkelt för jag får ju endå inga kommentarer och bloggar aldrig ju så vad är grejen då? Och när man ber folk att komma med sina åsikter i kommentarer ...

Av Marre - 23 mars 2013 14:23

I'm so sorry that i haven't blogg..bloggat äsch vi kör svenska ;) Men förlåt för att jag är världens sämsta på att blogga men det har varit mycket pågång för jag har varit sjuk och pappa har varit inlagd på sjukhus för han fick en hjärtattack (men ...

Av Marre - 9 mars 2013 18:54

Ja här är lite bilder från när jag spelade igår. Jag gjorde 2 simmar so m är syskon som fick åka iväg då :P   Osono heter tjejen (ja hon är ett Bob Marley fan i mina tankar x ) )   Och hennes tvllingbror George   En liten rebell är Oso...

Av Marre - 8 mars 2013 21:21


  Yeeey Univeritetsliv xD Har redan gjort 2 simmar som är syskon, de är tvillingar och tjejen går vetenskap och medecin och killen på gymnastik eller vad det var :P visar bilderna imon ;) Ni som har fått det vad tycker ni om det hittills? Jag tyck...

Av Marre - 24 februari 2013 19:06


Ja jag vet att den inte är rolig.........  

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards