disneymarresims

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Marre - 6 december 2011 20:30

Jo 1. Som sagt ge förslag på musik! Just nu ska det vara jul-tema så kom med era förslag! Var inte blyga! Men som sagt jag lägger inte ut musik med Justin Biber eller Rebecca Black ni som gillar dem ta inte illa upp!!! Man måste få tycka olika. Men ja ge förslag iallafall.

2. Jag tänkte att ni skulle kommentera om en serie en tecknad sen så ska jag göra den familjen i sims sen får ni kommentera om de är lika eller inte så ja   

3.Hm 3........vad kan man skriva??    Joooooo.......neeeej eller jo eller nej eller jo eller nej..........bara kommentera om ex vad tycker ni om det nya simset som ska komma??? Sims 3 i rampljusset??? jag längtar fast jag har ingen pltas på datorn så jag önskar mig nog en extern hårddisk i julklapp så man får ju hoppas att man får det hihi

Nu ska jag bara visa bilder från familjen Claersvärd och bara så ni vet så har jag låtit Fakir gå tillbaka till naturen för att få pltas med fler simmar i familjen men jag har Pegasus kvar ( hehe det var tydligen en hona xD) men Koralla har fått en pojkvän!!!  

Och jag vet inte varför han har på sig badbyxor, han har det hela tiden   men jaja 

   

Koralla hittade en papegoja men släppte den fri (den sitter på axeln)

   

Kolla där är ju Fakir!!!   

Hihi då var det inget mer men på torsdag ska jag och min syster kolla prao plats åt mig så hej då era små gullgrisar!!        

Av Marre - 6 december 2011 17:08

Ja nu håller jag på att leta upp en prao plats har varit hos en vetrinär och på contan båda har sagt nej   så jag letar och letar känns som om jag aldrig kommer att hitta något ställe, sen ska man ju praoa i nian men jaja. På fredag kommer en special del av Sinbad och Familjen Zibais hemligheter hihi men jag har inte så mycket att skriva nu, hade spanska prov idag och jag var dålig   men jaja det gick väl nogurlunda, kom ihåg vad fresa betyder hihi jordgubbar kom ihåg när jag var 7-8 och vi var på lansarote och jag alltid skulle ha jordgubbsglass så jag sa alltid cesar istället för fresa hihi men hej då vi ses sen     

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards