disneymarresims

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Marre - 13 december 2011 20:45

Japp nu kommer mitt första inlägg med bröllopsklänningar hoppas att ni gillar dem det kommer fler om några dagar hihi och då ska det vara lite annorlunda varje gång men säg kommentera gärna vad ni tycker och säg vilken som är bäst hihi här kommer brud nr 1

Till brud nummer 1 blev det ett vattenfall där bak hihi. Hon har en stor luftig klänning med en vit buket. Hon har ett litet enkelt halsband och en stor härlig slöja hihi.

             

Brud nummer 2

Brud nummer 2 har en ganska enkel med vacker brudklänning med bara axlar. Brud nummer 2 fick lite träd i bakrunden.

             

 

Brud nummer 2 fick också ett enkel halsband men hon har ingen slöja istället ett vackert pärl diadem. Och ett par fina örhängen.

Brud nummer 3

 

Brud nummer 3 fick en ganska så enkel klänning men fin med vita långa handskar.

                

Hon fick ett mycket vackert halsband med vackra örhängen. 


Brud nummer 4

Brud nummer 4 fick en väldigt prådlig klänning med vita långa handskar och en liten fin slöja. Bakrunden är en skog.

           

Hon har också ett väldigt stort pampigt halsband och två små vaclkra örhängen.




Så vem tycker ni var finast?

Brud nummer 1?

Brud nummer 2?

 

Brud nummer 3?

 

Eller brud nummer 4?

 

Kommentera om ert svar. Tycker ni att jag ska forsätta göra inlägg med bröllopsklänningar och lite kostymer??


Hej då   

Av Marre - 13 december 2011 10:15

Hej hej. Idag ska jag lägga ut bilder på bröllopsklänningar jag lovar. Just nu ska jag väl babbla upp vad som hänt och kommer hända. Igår så kom min mamma hem lite tidigare från jobbet för hon mådde dåligt   hon hade ont i magen frös och ont i huvudet misstänker att hon har fått blodförgiftning för dagen innan fåkade hon skära sig på en kniv eller så har hon bara maginfluensa   men hon sover mycket iallafall   så jag får ta hand om henne lite.

Imorse så skulle vi ha gympa men så var jag den enda tjejen som skulle vara med p gympan så jag fick faktikst ont i magen och slapp yeey. Sen så har vi haft matte fick ett D i genimsnittbetyg hihi. Och så har jag lämnat in min prao-lapp. Nu ska det vara lucia hej då!      

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards