disneymarresims

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Marre - 20 december 2011 21:31

Det bästa prylpaketet och varför?

 

Huuum....blir svårt, gillar inte riktigt prylpaket men jag är sån att jag bara måste ha dem hihi men jag väljer nog det första prylpaketet Lyx Och Design!!!


 

För att jag gillade verkligen grejer tyckte de var fett najs! Och man känner verkligen lyxen med alla sakerna men också som om det var framtids grejer eller nåt haha. Men ja jag valde detta prylpaketet hihi

Av Marre - 20 december 2011 19:07

Sist åkte de ju till kina, Darin är och köper lite kokböcker (såklart)

 

Han lärde sig göra vårrullar, kolla in högen!!! Och nudlarna!!!! MUMS!!!!

 

Lagg?? Hon var sån under heeeela resan!!!

 

Men ögonen såg roliga ut hihi

 

Kan detta vara kärleken Darin söker?? Nääää

 

Kan hon vara det?

 

Hmmm...Vi får se!

    

De hälsar


 

Och han kolla stjärntecken och deras passade ihop!!! Och hon var singel!!!!! 

     

Stila lagom Koralla

 

Nu är familjen hemma igen och Darin är ihop med Kinesen (hennes namn var lite klurig)

Stefan planerar sin svenusexus ( Svensexa hihi)

 

Vargo är duktigt och tar in posten

 

Arne som är på nivå 10 i sin karriär är uppstilad som en riktig agent!

 

När man ska till svensexan ska man komma i stil haha

 

Darin har en lite speciell stil

 

Och Stefan

 

Ta det lugnt med drickandet

 

Ja Darin jag skulle också ha stirrat....

 

Najs skor liksom!!!

 

Onej polisen är här!!!!!!

 

Men det var bara en partydansare!!!

 

Snyggaste kläderna??? Såklart!

 

Och det är Stefans bästa vän så han fick hålla tal

 

Om man skulle höra vad han sa skulle det väl låta såhär "Jag minns den där turen till Bridgeport och Stefan träffade den där tjejen som tydligen inte var tjej utan en manshora! Och han märkte inte det fören...!!!!" Stefan "nä nu ska vi inte avslöja för mycket!"

 

"Nej nej nej!!!"

 

"Joooooooooooooooooooooo!!!!"

 

Tajta brallor?

 

Nu är klockan 6 på morgonen!! Och festen började för 12 timmar sen!!!

 

Nu ska Charlotte fixa möhippa

 

Och grabbarna måste iväg ju haha i limo ha!

 

Eh snyggt?


Det var allt för sen kom "sims 3 har slutat att fungera" men jag får spara hela tiden så ja men hej då

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards