disneymarresims

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Marre - 19 december 2011 16:15

Vad saknar du i spelet, vad är du missnöjd med och varför?

 

Jag skulle nog vilja har åldrar mellan småbarn och barn och mellan barn och tonåringar för det känns som om det går så snabbt att plötsligt är det är litet barn som knappt kan gå sen plötsligt ett barn som går i skola   och att det finns en ålder mellan barn och tonåringar är väl att jag tycker att det också går så snabbt.

Tycker att man borde kunna åka båt!!!!! Hur najs skulle inte det vara!? Så kan man bada i havet också så att det finns något att göra vid stranden hihi.

Tycker att det kunde finnas lov för jag tycker att det är tråkigt att barnen och tonåringarna måste till skolan hela tiden.

Kunna bo utomlands! liksom hur roligt skulle inte det vara???

Typ att man kan få följa med barnen och tonåringarna till skolan typ att det kommer en sak "vill du styra dem när de är i skolan?" eller nåt

Kan man inte skicka småbarn och bebisar till dagis?? Hade varit bra tycker jag.

Att bebisar kan ha kläder på sig! Istället för de dumma haddukarna och att de kan ha liiiiite hår bara liiite iallafall att man kan ha typ rosetter i eller nåt.

Kan man typ inte åka in på sjukhus? Ex att man får vara med när ungarna födds liksom eller att man kan operera sig.

Tycker att smånbarn också kunde få bada liksom i badkar eller att de får en plaskdam och lära sig simma. Eller att de har badring.

Tycker att man borde kunna göra mer med bebisar, småbarn och barn. Att bebisar kunde krypa liiiiite enkelt eller att småbarn kunde umgås med andra småbarn och att man kan göra lite mer roliga grejer med barn!


Ja mer var det väl inte     vi ses och hoppas att ni har det gött   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards