disneymarresims

Alla inlägg under januari 2012

Av Marre - 23 januari 2012 19:26

Idag började jag att praoa. Är ganska trött nu   

Men jo när jag kom dit hade min handledare glömt att jag skulle praoa där   men det fixade sig. Så jag fick en tröja och bytte om och en keps sedan torkade jag av borden i "puben" sen så skulle jag virra in bestick i servetter sedan så gick jag ner i den andra lokalen där de säljer kebab och tvättade av sallads "buren" eller glaset runtom sedan så hjälpte jag till med att servera, duka av och städa av borden. Sen vid lunch fick jag en kebabtallrik av min handledare mums!!   

Sen så fick jag plocka upp bestick som var ny tvättade (as varma var de  ) sen så fick jag åka hem. Så jag var där från 10 till 4=sex timmar perfekt! Men nu ska jag tydligen börja halv elva och jag kan inte ta en senare buss för då kommer jag försent så det blir ju att gå runt i stan i 1 och en halv timme!! men jaja det kan jag leva med!!


Men nu ska jag spela lite sims!!! Håller på att bygga MITT hus!! Spännande va?? När det är klart ska jag lägga ut bilder!!!

Hej då!!       

Av Marre - 22 januari 2012 15:23

Håller på att ladda upp en ny video. Den är ganska kort och ska handla typ om Esmeralda och Shang som skulle få sitt första barn men barnet dog vid födslen.

Fast den blev ganska kass som alla mina andra videos   hehe


Men men.....längtar ni tills Sims 3 i rampljuset kommer?? Det gör iallafall jag. För jag har börjat att fundera på en ny historia och då kan jag behöva sims 3 i rampljuset då tänker väl ni "vadå om en person som vill bli sångare eller något liknande??" men nej. Jag längtar inte så mycket efter att bli sångare faktiskt. Tycker det är mer spännande med DJ, magiker eller akrobat!!! Kan ni gissa vilken av dessa som jag kommer att behöva om det funkar för vissa åldrar då hehe men jaja det var väl allt från mig vi synes!!!    

Av Marre - 21 januari 2012 22:53

Vet jag bloggade aldrig igår men det tar så lång tid att fixa bilderna till historien för att det hackar i spelet föär att det finns så många träd på tomten

Och idag så var jag på öppet hus i skolan. Jag skulle sitta i bilden i 4 timmar och göra vad jag ville och så var en kompis med, det var ganska kul sen följde hon med mig hem så tittade vi på film och så. Hon har preccis åkt hem och vi satt aldrig vid datorn men bättre sent än aldrig!


Men ska berätta en konstig sak när jag spelade familjen Zibai. Jo det kom upp sånt här "meddelande" om att en familj i staden skulle flytta till en annan stad och jag bara "eh vafan kan dem flytta??!!  " har det någonsin hänt er??


Längtar till måndag för då börjar alla 8:or i min skola på prao. Jag ska vara på typ en "pub" ska bli kul   slipper skolan i 2 veckor ju hehe    


Men nu har jag inget mer att skriva så hej då och god natt!!!   

Av Marre - 20 januari 2012 23:20

Sinbad-Mörkgrön

Qy-Gul

Ely-Mörkblå

Wanna-Lila

Saja-Ljusgrön

Og-Röd

Andra-Svart

     

-Det flyttade in en ny alv-familj hit till Apaloosa Plains idag. De heter Jo

   

-Ja jag hörde också det idag, tänkte att vi kunde göra ett snabbt litet besök för att välkomna dem sedan kan vi bjuda hit dem här.

   

-Låter toppen! Tack för maten Wanna!

   

Nästa dag:

-Var trevlig nu Saja haha

-Va vadå det är jag ju alltid!

   

Huset som familjen Jo bodde i var ganska litet. Ely hörde någon som gick bakom honom så han vände sig om

     

"Undra vem hon är?"

   

Efter det korta besöket hos familjen Jo så hade de åkt hem och små städat lite inför deras besök

-De kommer nu! Ely kan du öppna

-Yeeees

   

-Välkommen in till vår enkla boning!

  

"Kanske dags att presentera mig för henne"

   

"hum...hum....hum....."

   

-Hej jag heter Re!

-E hum...El....ham ham....Yle nej nej Ely!!!

   

-Hehe okej

"vilket sött leende!"

   

"Ely är kär hehe"

-Maten är klar!!!

       

Ely tillbringade hela kvällen med Re.

   

Saja lekte tagare med den andra lilla flickan i skogen

     

Sinbad var lite för sig själv. Visst hon var väl inte så jätte blyg längre men att leva hela sitt liv som tystlåten så kan det ta ett tag.

   

Senare så hade familjen Jo åkt hem

-Tänkte att vi kunde gå till hundparken med Tan

   

-Visst!

-Javisst!

-Ja det var ju ett tag sen

   

-Jag stannar kvar och diksar ha så kul!

   

-Ska vi gå eller???

   

"Knackningar"

   

"vem kan det vara nu då??"

   

-Hej hej

     

-Og vad gör du här??

   

-Vadå?? Jag är född här!! Jag vill träffa Sinbad!! Var är hon??

   

-Og du är såklart välkommen men just nu när vi har Sinbad  är inte hemma och så tror jag inte att det är så lämpligt. Hon måste fortfarande få in allt. Men du kommer få träffa henne! Det lovar jag

   

-Förlåt men jag blir så himla.....åh! Varför lämnade jag henne där! Jag vill så gärna träffa henne men men....Hon hatar mig!!!

   

-Jag förstår dig Og men du får tyvärr hålla dig lite till. Sinbad är väldigt sårbar just nu. Och jag tror inte att hon hatar dig, kanske lite besviken men hon hatar dig inte. Tror du får gå nu. De kommer nog hem snart.

   

-Okej adjö

   

-Ta den då Tan!! Kom då!!

    

-Jag undrar vem som har roligast. Tan eller Sinbad?? Hehe

  -Gissar på Sinbad hehe

Av Marre - 19 januari 2012 20:00

  Har precis varit och duschat, var på gymmet innan och dansade Zumba!!!  gud vad jobbigt det var! Men roligt. Det är så många som är på gymmet nu. Hittade ingen krok att hänga upp jackan på så jag snattade åt mig ett skåp och slängde in den där.

Nu ska jag se om jag kan planera lite inför Sinbad imorgon hehe.


Men jag tror inte att det är så många som kommer att rösta mera så jag säger såhär...

3 röster på lejonkungen

2 röster på hercules

1 röst på Alice i underlandet

1 röst  på skönheten och odjuret

1 röst på den lilla sjöjungfrun

Så jag tror nog att lejonkungen vann  

Kan ni gissa på vilken Disney film som är min favorit???   

Men då fixar jag en ny omröstning

Chaoooo!!!!!!!!!   

Av Marre - 18 januari 2012 20:40

Ja jag håller på med en familj som har 6 st barn. Föräldrarna är familjen Wolff från Sunset Valley. De fick först en pojke som heter Dustin och nej jag menar inte Justin utan Dustin   Sen en flicka som jag döpte till Viola sedan fick dem en till flicka som jag döpte till Daniella sen så fick jag trillingar som heter Lillian, Rikard och Kristian.

Nu så är Dustin och Viola tonåringar och resten är barn (jobbigt när man hade 4 st småbarn och 2 st barn!!!) Tyvärr har jag inga bilder men jag tänkte berätta vad jag hade tänkt att deras karriärer ska bli jo....Dustin ska bli uppfinnare (han är galen hihihi  ) och Viola ska bli Målare  , Daniella ska bli Dektektiv  , Lillian ska bli något inom politik   , Rikard ska bli polis   och Kristian ska bli mästertjuv eller något liknande   


Tycker att det är lite dåligt för att han Thornton Wolff hatar barn så får han 6 st hehe men hans fru Morgana vill ju ha 5 st men nu blir det 6 stycken!!!! MOHAHAHAHA!!! Det är dem som har ekorren Australia!!


Men god natt så ses vi imorgon!!!           

Av Marre - 17 januari 2012 21:20

Ekorren hette!!!!!!!!!!!!

 

Australia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Av Marre - 16 januari 2012 20:20

KOLLA EN EKORRE!!!!   

Så söt!!!!   

 

Så cool!!! Döpte han/hon till hum vad döpte jag den till nu igen? Lååt mig se....nä jag har glömt...SÄGER IMORGON!! Tycker det är viktigt att ni får veta vad jag döpte denna ekorre till!!!

God natt!!!!   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards