disneymarresims

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Marre - 10 januari 2012 19:26

Yeeeees!!!!!

Mamma låter mig köpa sony vegas 11. Hittade det på cdon för 799 (billigt lovar!!!  ) jag är så himla glad!!!!!!

Men sen ska jag ha råd med att köpa en ny mobil också men som tur är har jag pengar

Jag vet det verkar som om jag är världens mest bortskämda unge och för att sanningen ska fram så var jag det när jag var liten och då älskade man det men nu när jag har blivit lite äldre så försöker jag att bli mindre bortskämd. Lite svårt när man har min pappa, han är FÖR generös med pengar. Men jag är inte en sån som håller på så "kan jag få det? Ge mig det! Jag hatar er jag får ju inget!!" jag vill helst betala för mig själv men jag får ganska mycket pengar av pappa och släktingar.

Men jag förstår ifall ni tycker att jag är bortskämd, tycker jag med. Lite iallafall men jag får ingen veckopeng eller månadspeng för den delen så ja


Vi ses mina små kycklingar!!!


Av Marre - 10 januari 2012 18:53

Vilket är ditt favoritspöke/sätt att dö på och varför?

 

Hum låt se.....favoritspöket är nog den som dött av en stöt för de ser så coola ut!!! Favoritsätt att dö på är att drukna hehe  tycker det ser typ mer dramatiskt ut eller något hihi. 

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards