disneymarresims

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Marre - 27 januari 2012 21:57

Sinbad-Mörkgrön

Ely-Mörkblå

Qy-Gul

Saja-Ljusgrön

Wanna-Lila

Pamo-Orange

 

-Hur många alvfamiljer bor här egentligen??

   

-Jao det är lite olika. Ibland flyttar det hit familjer och ibland flyttar dem till ett annat ställe där de har familjer.

   

Sinbad vände sig om och tittade på den gamla stenen. Hon hade aldrig sett en sådan skrift som fanns på den men hon förståd vad det stod.

   

-Så förstår fröken vad det står??

-Typ att denna byn är skapad för alla. Hur du än är så är du välkommen, alla alver, alla djur och människor. Du är perfekt här.

-Japp

   

   

-Vad är det?

-Vad??

   

-Det i buskarna

   

-Jaha det är en grav. Ursprungs alven för den här byn. Hon hette Apaloosa Plains. På den tiden hade de hur konstiga namn som helst. Alla städer du kan komma på är ett alv-namn från ursprungs alverna

   

-Till och med Bridgeport?

-Japp, men han hette egentligen Bridge Port men de satte ihop det. Jäkla människor....

   

-De gjorde samma sak med Twinbrook, fast det var tvillingar som hette tillsammans Twin Brook.

   

-Och Riverview, hon hette ju egentligen River View

   

-Men i Sunset Valley lät dem namnet vara som det var?

   

-Ja precis!

   

-Jag är smartare än du tror!

   

-Inte smartare än mig!!!

   

-Jooooo!!!

   

-Men jag måste nog hem nu, snart lunch hehe

-Ah okej men vi ses

   

"Hennes hår luktar som blommor....hum...."

   

-Hej jag är hemma!!

   

-Hej hej hur var det med Pamo då?

   

-Jo bra, han berättade att alla städers namn kommer från ursprungs alver som Apaloosa Plains

   

-Hehe okej var det spännande att veta?

-Ja sådär

   

-Vart är Ely, tänkte fråga ifall vi ska jogga innan lunchen

-Han är ute och resnar bland gröderna

     

-Hej Ely har du lust att följa med och jogga lite innan lunchen?

-Hej Sinbad, visst men om du hjälper mig med att rensa först!

   

-Jaja.....bara för att du ber så snällt

   

Lite senare:

   

-Ely.....vänta.....på......mig!....snälla....

   

-Nä skulle inte tro det kusin!

   

Några timmar senare vid middagen:

   

-Jag har något att berätta....

   

"Hon tänker väl inte berätta om att Og var här igår?!" Wanna hade berättat om Ogs besök kvällen innan för Qy

   

-Jo.....

   

-Men berätta då mamma!!!

   

-Jo jag......är med barn!

   

-Så...så...så...så...du..och...pappa....fortfarande
!? VA ÄKLIGT!!!!!!!!

   

-ELY!!!!!!! Vi ska inte komma in på sånt nu!!! Jag har precis ätit och vill inte spy!!!!! Vi kan prata om något trevligare än det 1. Jaaa jag blir inte yngst! 2. Bara 2 veckor kvar till min födelsedag!

   

-Coolt en ny kusin!

   

-........äkligt....blä...pappa.....bläää.......

   

Qy sitter bara och stirrar

-Eh...vaaaaaaaaaaaa???? Kan du säga det en gång till är du snäll???

   

-Haha Qy du ska bli pappa igen!

   

-Haha Qy du verkar lite chokad!

   

-Men det var väl ganska längesen vi....

   

-QY!!!

   

-Mamma få tyst på honom!!!!!!!

   

2 veckor senare:

-Okej en två tre....ja må hon leva...

   

-Ja visst ska hon leva

   

-Ja visst ska hon leva

   

-Men va i hela...?

   

-Grattis!

-Grattis!

-Grattis!

-Grattis!

   

-Grattis lilla älskade hjärtat!

   

-En present ska du också få!

-Ja! Tack!

   

-Och från mig också!

-Tack tack!

   

-Och en från mig till den lilla tonåringen!

-Tack tack!!!

   

-Och så från mig! Grattis lilla kusin!!

-Tack tack tack!!

   

-Önska dig något bra!!

   

-Nu kom jag på.....

   

   

-Jippie!!!

   

-Najs

   

-Ja jag är inget litet barn längre!

-Men du är fortfarande liten!

-Ely din glädjedödare

   

-Jag älskar klänningen jag fick av dig Sinbad!

   

-Saja har ju blivit riktigt lik Sinbad ju!

   

-Eh va??

   

-Jag ser ingen likhet!

   

-Inte jag heller!

   

-När du säger det så ja du har rätt mamma!

   

-Haha ja men musklerna kommer från mamsen!

   

-Och den lille kommer väl att bli lik Ely

-Men om det blir....om vi har otur...en tjej då??

   

-Nej! ÄKLIGT HAR JAG JU SAGT!!!!!!!!

-Men du och Re då??

-Än sålänge är vi bara vänner....

   

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards