disneymarresims

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Marre - 13 januari 2012 23:42

Nu ska jag tipsa om sims-filmer!! Från sims 2 och sims 3!!!


För er som är lite för videos om bebisar och sånt hehe   

För er som är en aning mangagalna eller jag vet inte om det är mnga, om det inte är det så får ni skälla på mig haha allvarligt  

 

För er som vill ha lite olycklig kärlek   

så nu tar vi lite sims 2 hihi

Ni som vill ha lite bög-kärlek!!! (finns en ocensuerad också men vill inte lägga ut den xD)

Ni som gillar egypten!

 

Och nu ni som digar medeltiden och sånt hihihihi eller nåt....

Sååå god natt!!!!  


Av Marre - 13 januari 2012 23:00

Sinbad-Mörkgrön

Qy-Gul

Ely-Mörkblå

Saja-Ljusgrön

Og-Röd

 

-Vi har blivir inbjudna till en fest hos familjen Solo

 

-Jaså? Roligt "Hoppas att Pamo är där" 

   

På festen: Det var inte så mycket som hände, man minglade lite och åt 

   

Men Pamo var inte där...

   

Kvällen därpå:

   

-Vad fint du målar, ska du blir konstnär?

   

-Om jag kunde! Men alver har aldrig jobb.....

   

Qy kom ut....

   

-Hej Sinbad jag tänkte att vi skulle gå en liten promenad!

   

-Visst gärna

   

Sen så har dem kommit ut i skogen

   

-Tror du att Survivavon kommer tillbaka?

   

-Jadå! När jag och din pappa var små så brukade Survivavon gå iväg men hon behöver få komma ut i världen ibland.

     

-Jo jag tänkte berätta lite mer om oss alver

   

-Oj finns det ännu mer???

   

-Ja jo, överallt i världen finns det så kallade "stamhus" som ärvs av en familj och vi bor i ett sådant hus. Det är alltid stort för flera personer och så växer det mycket mer där. Men där finns också den här källan som vi har i trädgården. Källan måste finnas lite överallt för alver klarar sig inte utan vattnet, det är där vi får kraften att leva. Alver har aldrig några kungar eller hövdingar. Men vi har enhörningarna, det är dem som bestämmer över oss och sedan alla djur och växter. Vi lever ju för att skydda dem. Men för flera tusen år sen så blev en familj vald i varje stad och så att leva i "stamhusen" för att skydda källan. Människor kan inte komma in på marken utan tillåtelse.

   

-Så det finns ju alver överallt men vi bor oftast så att ingen lägger märke till oss. Särskilt i gamla byer som Apaloosa Plains där vii har bott i flera tusen år så tycker folk inte att vi är konstiga eller nåt.

   

-Vilket land kommer alver ifrån???

   

-Det är ingen som vet faktiskt hehe. Qy tittade på Sinbad och kände att hon funderade på en viss sak.....

   

-Åh lilla Sinbad! Jag förstår att det är svårt att börja liva en helt annan uppväxt! Jag kan inte föreställa mig hur det kan vara att bli uppväst utan kärlek från sin familj pågrund av hur man ser ut!!

   

-Det var hemskt! De ville inte ha mig! De var lättade av att jag skulle lämna dem......

Hon samlade ihop sina känslor igen för hon ville inte stå och storböla men det kom några tårar

     

-Nämen titta vem som är här!

   

-Survivavon! Du är tillbaka!!!

   

-Som jag sa haha, du kan väl rida hem henne så kommer jag sen

   

-Eh okej....

   

-Ah hjälp

   

-Sådär ja!

     

"hon är verkligen speciell av sig, men otur att det kommer brister med att vara hälften människa och hälften alv...."

   

Senare den kvällen:

   

-Det är så gulligt att du låter Saja sova i din säng och läsa en godnattsaga! Vilken bok är det?

   

-Mord i skönköping!

   

-Tror den lilla tjejen har somnat nu

   

-God natt Saja

-Så söt du är

   

-Ha ha haaaa. Din tur imorgon Sinbad hehe

   

När alla hade gått och lagt sig kunde inte Qy låta bli att titta på dem

   

Han kunde inte låta bli att tänka på hur tur han har som har så fina barn! Och brorsdotter

   

Men det var inte bara Qy som stod och tittade på något.....

   

"Jag är född i detta huset, uppväxt.....men...hur kunde jag vara så korkad och inte låtit Sinbad följa med hit!"

   

Han kunde inte sluta att tänka på den där kvällen på sjukhuset, och det han hade sagt "nu ska du dit du hör hemme.....hur kunde jag säga så!!! Maya skulle hata mig........åh Maya...."

    

"Jag måste få träffa Sinbad......"

 
Av Marre - 13 januari 2012 22:50

Vilken är den tråkigaste färdighet?

 

Hum...ja låt se nu......kanske författare? Jag har aldrig någon nytta av den liksom så jag antar att den blir författare då hehe.


Ja snart är utmaningen slut tyvärr men jag ska endå hålla upp uppdateringen men det blir ett kort inlägg (som vanligt) för nu ska jag fixa Sinbad hehe

Av Marre - 13 januari 2012 22:37

Vilken låt på simliska är din favorit?

 

Vet att detta skulle ut igår men simset småkrånglade när jag skulle kolla upp vad låten hette men jaja men låten heter Feewa Foona Wabee med Darell Brown och jag blev typ kär i låten första gången jag hörde den på sims hihi

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards