disneymarresims

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Marre - 7 januari 2012 18:33

Ni har väl inte missat den nya omröstningen????

Hihi

Nä nu sticker jag ska läsa lite böcker

Vampire Academy Törst  och Brisingr 

Bilder på böckerna (inte mina google)

   

Av Marre - 7 januari 2012 16:45

Här kommer lite mer från min favis familj hihi

Förresten så har jag lagt ut Elliot på Exchange hon heter Elliot Xyelno

Hihi lilla Koralla, lik sin mamma   

     

Ni vill inte veta vart det där fingret har varit     

           

Ska visa de spjälsängar jag har laddat ner hihi

                                         

Sen en....hum...vad kallar man såna här??? Jaja man har dem över sängarna

 

Kolla!

 

En till!

   

Sen barnstolar!

       

Sen fixade jag den här till Koralla hihi

 

VARGO!!! Han är tillbaka!!!!

 

Fy Darin! Kopiera andras läxor. Du är en riktig bad boy va?? Hehe

   

Speciell djurmat hihi

 

Såhär såg Koralla ut som barn hihi

     

Adopterade en kattunge med! Sumsum, söt va???  

 

Hoppas hehe

   

Jag skickade Koralla till en internatskola sen (hämtade henne efter typ 2 dagar hehe) hon är på nivå 10 i logik!

         

Tänk om min brorsa hade läst god natt sagor för mig när jag var liten! Eller gjorde han? Vet inte....han brukade sno min nappflaska eller nej.....vet inte hehe han är liksom 10 år äldre hihi

 

Naaaaw

   

Neeeeeeej Spirit!!!!

 

Bort med tassarna från min häst!!!!

 

Vafan har jag gett dig tillåtesle till att rida min häst!?

   

Koralla påväg till Internatskolan

 

Darin med sin flickvän (jag struntar i Kinesen han ska ha.....de blev tillsammans på skolbalen hehe)

 

Och Stefan gör slut med sin.....de blev också tillsammans på skolbalen

 

Jag adopterade ett föl också! Hon heter Paprika! Och Koralla är hemma igen

 

Sumsum vad gör du??

 

Vargo tittar ut medan Elliot tränar

   

Gosigosgos!!!! GOOOSIGT!!!

Av Marre - 7 januari 2012 13:47

Sunset Valley eller Bridgeport?

 

Sunset Valley hihi   jag är inte så mycket för storstäder men jag gillar Bridgeport men inget slår lantlivet    hihi söt kossa va?? Hihi.

Jag kan nästan alla namnen på dem som bor i Sunset Valley   fast det är väl många som kan hehe


Av Marre - 7 januari 2012 00:38

Og-Röd

Sinbad-Mörkgrön

Wanda-Vit

Jeffrey-Grågrön  

Andra-Svart

 

Og ville gråta, men det gick inte. Tårarna tog slut för 2 timmar sen. För 5 timmar sen hade Og och Maya precis kommit in till sjukhuset. Förlossningen tog 3 timmar. Han tänkte tillbaka....

-Barnmorska Det är en flicka! Onej vi förlorar modern!

Förlossningen var för mycket och Maya....dog.....men när blev av med livet fick en ny ett liv. Barnet var en liten flicka på knappt 1 kilo men helt frisk. Trots undervikten så behövde hon inte stanna.

 

Og tittade på den tomma sängen där Maya hade legat....han stälde sig upp och gick fram till barnet

   

"Hon mår iallafall bra"

 

-Kom, jag ska ta dig dit du hör hemma

 

Og hade tagit en taxi tillbaka till familjen Wilssons lägenhet. Han ringde på

 

Jeffrey och Wanda låg och sov men så hördes det irriterande ljudet från en ringsignal

 

-Men i guds namn! Vem ringer på så här sent?

-Det kanske är Maya. Hon glömde väl bort koden eller nåt.

 

-Och hon kommer inte fören klockan 3 på natten!?

 

-Ja jag tycker också att det är sent

 

Men det va inte Maya som kom. Utan det var Og med ett litet barn i famnen.

 

-Og???

 

-Vem är barnet?

 

Og lämnade över barnet till Jeffrey som trodde det var en dröm så han tog emot det

 

-Det....det....ända jag begär är att hon ska heta Sinbad adjö

 

De tittade på Og som gick iväg. Jeffrey la Sinbad i sin spjälsäng och gick och la sig

 

De trodde båda att det var en dröm. Tidigt på morgonen så ringde telefonen

 

-Jaha vem är det nu då som ringer?

 

-Hej det är Wanna Wilsson

 

-Jo hej jag heter Doktor Ryan Jakobsson och jag måste tyvärr meddela att Maya Wilsson avled under förlossningen inatt klockan 01:03 men barnet klarade sig bra och fadern tog hem flickan adjö!

 

Wanda fick en sådan chock. Hennes enda barn, hennes fina dotter Maya. Var...död. Wanda började att gråta

 

-Jeffrey!!!!

 

-Va vad har hänt?

   

-Maya är död!!!!!

 

-Va nej nej nej!!! Det får inte vara sant!!! Nej!!!

 

-Va?! När jag hittar Og så ska jag döda honom!!!

Men vad dem inte vet var att Oghade lämnat staden för flera timmar sedan

   

Ett år senare:

Sinbad fick växa upp med sina morföräldrar men de gav henne aldrig någon uppmärksamhet. Hon fick nästan klara sig själv

 

Men hon var endå ett väldigt lyckligt barn tills hon blev större

 

11 år senare:

Sinbad var mycket smart och begåvad för sin ålder men det var ingen som brydde sig.

 

Inegn ville umgås med henne i skolan. Eftersom att alla trodde hon var djävulens avkomma

 

Så hon fick leka för sig själv i den kristna skolan

   

-Hej mormor vet du jag fick bästa betyget i Enelskan idag!!

 

-Har inte du läxor att göra?!

-Jo mormor...

 

3 år senare på Jesus Kristus Internatskola för flickor:

 

-Sonja Vet du vad felet är med dig djävul?

 

-Nej berätta gärna Sonja...."suck hon är så elak!"

 

-Du pluggar hela hela tiden! Tror att du kan få alla att tro att du är gudsbarn! Men du är för bra på allt för att vara ett av guds underbarn! Du är djävulens barn!

 

-Okej "oj vart kan jag ha hört det ifrån? Juste! Alla jag någonsin träffat i hela mitt sjuka liv!!"

 

Sinbad fick avsluta sitt pluggande när mobilen började att ringa

 

-Hej mormor

 

-Va ska jag åka hem? 

 

"hörde jag rätt?? Hihi!"

 

-Ja jag har sänt en taxi som hämtar dig. Så packa ihop allt snabbt! Adjö!

   

-Så ska du hem??


  

-Japp....

   

-Jaaaa!!!

 

-Nu slipper jag dig loser!

 

 

-Och jag slipper dig den j*vla h*runge!

Sonja bara stod och gapa

 

Sinbad gick för att byta om från den fula skoluniformen till vanliga kläder

 

Och så packade hon ihop allt.

När hon kom ut fanns en taxi. Hon hoppade snabbt in och efter någon timme var hon hemma igen

 

-Jag är hemma "suck"

 

-Hej mormor hej morfar

-Sätt dig!

 

-Underbara nyheter! Jag har hittat en släkting till dig, din farbror och han gick med på att du ska flytta hem hos honom!

 

-Bra va!!

 

-En farbror?

 

-Vi har bokat ett flyg som går till Sunset Valley sen får du åka en buss till Twinbrook och sedan en taxi till Apaloosa Plains så du får börja packa för flyget går tidigt imorgon bitti

 

Sinbad gick in i sitt rum. Såg lika barnsligt med mysigt ut som vanligt.

 

Hon tittade på sina gamla gosedjur. Hon hade aldrig haft hjärta att slänga dem, men hon visste att hon inte kunde ta med dem till sin farbror...

"asså jag har en farbror!!!!"

 

Nästa dag:

-Här har du pengar och var i god tid till flyget!

 

-Tack morfar och ja jag ska va i tid

 

-Vad står du och glor på? Taxin väntar där ute. Hej då Sinbad

 

-Hej då Mormor hej då morfar!

 

Sinbad gick in i hissen

   

Nu var hon fri, fri från sina morföräldrar...men tänk om hennes farbror var värre?




Det var sista Special delen av Sinbad!!!

Vet att detta skulle vara ute igår men simset stängdes av hela tiden!!!! Men jaja

Av Marre - 7 januari 2012 00:19

Jag vet ingen bloggning igår menjag gör det nu!!!


Spela i generationer eller spela med en familj och sedan forsätta på en annan?

 

Jooo, det blir väl attskapa en och sedan forsätta på en annan. Men jag gillar att spela på en familj också. Men jag tröttnar alltid sen så skapar jag en ny hihi

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards