disneymarresims

Alla inlägg den 13 november 2011

LOL

Av Marre - 13 november 2011 21:51

Tittade lite bland bilderna så hittade jag den här LOL   och ladde till lite text, hoppas att du ser vad det står!!!!

   

Av Marre - 13 november 2011 21:24

Ledsen att jag inte bloggar så mycket. Får skäroa mig!   men ja jag har fotat till en historia!!!! yeah!!   det kommer att handla om 15 åriga tjejen sinbad som ska flytta till sin farbror. Hon bodde hos sina morföräldrar innan. Hon har aldrig träffats sin pappa och hennes mamma dog när hon föddes.  Hennes pappa som var 17 när hon föddes hade lämnat henne hos hennes morföräldrar och sagt att det enda han ville var att hon skulle heta Sinbad. Hennes morföräldrar har aldrig visat någon speciel "vänlighet"     ok inte så men de har inte varit så snälla aldrig slagit henne. De gillade henne typ inte för att tack vare henne så är deras älskade lilla dotter död på grund av henne och för att de tyckte att hennes pappa var feg som gjorde hennes pappa på smällen och sedan bara lämnade henne hos dem och lämnade stan. och så gillar de henne inte för hennes utseende, de tycker hon ser väldigt konstig ut med kritvitt hår och GULA ögon. De brukade kalla hennes för djävulens avkomma för hennes pappa såg likadan ut och för att de aldrig sett ett sådant utseende.

Sinbad tror att hon kommer att behandlas lika dåligt hos hennes farbror som hos morföräldarna. Så hon är inte så glad för att bo där. Men när hon väl kommer dit så........

Ja jag berättar inget mer sorry   ni får vänta tills den är klar. Så vad tror ni?? kommentera gärna om vad ni tycker!!!!

See you later losers         

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards