disneymarresims

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Marre - 5 november 2011 18:29

Lesen för att jag inte bloggat på ett tag men jag har typ inget att skriva riktigt om. Men jag kan berätta att jag har fått en enhörning i familjen på sims och har precis fått ett litet enhörningsföl! Men när jag skulle stänga av och spara så kom den dära att det är något fel och gick inte att spara och att man skulle läsa readme-filen 12 så jag bara NEEEEEEJ!!!!!!   men jaja that's life i suppose.


Då var det väl inte så mycket mer som att i tis så var jag och en kompis och kollade på ulrik munther i karlskorna och i tors så var jag med mina 2 systrar och min ena systersbarn och tittade på tintin i 3d! första gången jag var på bio med 3d ganska coolt har förändrats mycket bra sen jag var liten då man fick med ett par 3d glasögon (ena rutan grön andra röd) i fodralet när man ex hyrde en dvd med 3d. minns när jag såg det med barbie och pegasus förtrollning eller vad den hette nu igen xd men då såg man ju allt i grönt och rött. men nu är det ju mycket bättre.

och i förrgår så var jag på fest hos en kompis sen så sov alla över mysigt mysigt   

nu var det inget mer så vi ses      

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards