disneymarresims

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Sinbad Och Familjen Zibais Hemligheter Del 13

Av Marre - 4 februari 2012 15:11

Sinbad-Mörkgrön

Ely-Mörkblå

Wanna-Lila

Qy-Gul

Saja-Ljusgrön

Pamo-Orange

Og-Röd

 

-Sitter du bra där Fumi??

-Mjauuuuu

   

-Vad kan man göra? Kanske läsa en bok?

   

Sinbad satt en liten stund och läste en spännande bok om mysterier

 

-Oj hejsan Fumi

-Mjauuuu

-Sinbad kan du hjälpa mig med en sak??

    

-Javisst

     

-Följ med in här

   

-Oj va mycket grejer!!

   

-Sajas och Elys gamla nalle......

   

-Naw är det Sajas gamla dockhus??

-Japp

   

-Precis vad jag letade efter!!!

   

-Oh vad fin! Har det varit Elys och Sajas också???

-Japp, min och Ogs också...den är väldigt gammal. Alla som är födda i det här huset har sovit i den. Och den som är född först ärver huset.

   

-Kan du hjälpa mig att ta ner den? Ska fixa iordning den lite till den näst komande

-Oki doki

   

-Är det där vår gamla spjälsäng....vilket fortfarande påminner mig om en sak.......äckligt pappa....så äckligt!!

   

-Ely håll tyst! Den är så fin!

   

-Nejmen Qy har du redan tagit fram den! Den tar fram så mycket minnen från när Ely och Saja föddes

-Som de sömnlösa nätterna?

-Pappa äckli..

-Ely jag menade när ni skrek på nätterna!!!!!!!

   

Lite senare under kvällen;

   

-Hum...låt se nu....

   

-Vad skriver du??

   

-Ett brev

   

-Vet bara inte vad jag ska skriva...

   

-Vem är det till??

   

-Mormor och morfasr...suck...

   

-Jag gillar dem inte men de är ju min familj....

   

-Men jag kan ju inte komma på något snällt att skriva till dem....

   

-Vänta nu vet jag!!!

   

-Hej mormor och morfar! Jag har det jätte bra hos min farbror och mina kusiner! De är helt underbara här! Mycket bättre än er!

Jag är extremt glad över att ni hittade honom så att jag slapp er! Ni är dem vidrigaste, hatiskaste, elakaste och djävulsaktigaste människorna jag någonsin har träffat! Det var inte jag som var en djävul utan ni!!! Jag hoppas att jag aldrig mer får träffa er!

Och det är så skönt att slippa stan och skolan!

Så farväl!

-Oj...lite hårt kanske??

-Jag lovar det var ingenting! De har behandlat mig så illa!

   

Nästa dag:

-Dem är så fina! Eller hur Pamo??

   

-Japp! Vildhästar är nästan som alvhästar.

   

-Så vildmänniskor är nästan som alver eller??

   

-Hehe jag har aldrig hört talas om vildmänniskor haha

   

De pratade tills det blev kväll

   

Sedan så fick Sinbad mod till att kyssa Pamo! Och han besvarade den!

   

Kunde det bli bättre? Hon bor med en familj som älskar henne, hon slipper sina odrägliga morföräldrar och killen hon gillar gillar henne tillbaka!!!

   

-Det där var perfekt

   

-Har faktiskt gillat dig ganska länge.....

   

-Haha och jag har varit galen i dig!!!

   

De satte sig och tittade på stjärnorna

   

-Men hur har du haft det med dina människopojkvänner då??

   

-Haha! Som om människokillar är intresserade!

   

-Titta ett stjärnfall!

-Önskar du dig något?

-Det hann slå in innan jag ens hann önska

     

-Men jag måste hem nu

   

-Okej jag med, men vi ses

   

-Du vet dina ögon är gula som kiss hehe

-Wow så romantiskt haaaa

   

-Hejhej jag är hemma

   

-Hejhej

   

-Grillar ni??

   

-Japp men det går inte så bra för oss

-Nej det går inte för dig mamma....

   

-Ha ha haaa.....

-Sinbad!!!!

   

-Vem är det nu då??

   

-Og? Men vad gör han här? Varför är han här??

   

-Onej

-Nejmen!

-Sinbad!

   

-Va?

Sinbad blev så himla chockad

   

"pappa???"

   

-Äntligen får jag träffa dig!

   

-Ni sa att han hade flyttat här ifrån! Ni ljög!!!!

Sinbad klarade det inte mer så hon sprang...

   

-Ni ljög!!!!!

-Sinbad!!!!!!!!

   

-Men....jag är din pappa.....

   

"de är alla lögnare!!! Hur kunde de!!!"

     

Sinbad visste inte vart hon skulle ta vägen utan att de hittade henne....

   

Hon ville inte bli hittad...

   

Men det fanns ett ställe hon aldrig hade varit på....där skulle de inte ens tänka på att hitta henne...

   

Kyrkogården....

   

När allt hade varit för jobbigt i Bridgeport hade hon alltid gått till kyrkogården. Till hennes mammas grav. Även om hon var död så kändes det som om hon alltid kom och tröstade henne...men detta var inte den kyrkogården där henne mamma fanns.....

   

Sinbad fick så många känslor i sig

   

I sin fantasi hade hon alltid fantiserat om när hon fått träffa sin pappa....men då hade hon varit glad och kramat om honom.....han hade gjort henne fri från Wanda och Jeffrey...hon minns när hon var liten och hon låg i sin säng på kvällen och tänkte att hennes pappa kom och läste en bok för henne....men nu när hon äntligen fick se honom så...så...var allt fel..............

   

Hon kände sig så ensam....

   

"Varför???"

   

-De sa att han inte bodde kvar här! De ljög för mig.....jag hatar dem!!! Alla är emot mig!!! Hela min familj!!!!!

   

-Alla vill såra mig.......

   

Sinbad fick så ont i magen av allt

   

  -Varför måste allt gå emot mig? Jag ber inte om mycket......

 
 
Sigrid

Sigrid

4 februari 2012 18:49

Heej! Fin blogg du har!
Du har nu chansen att vara med och tävla i dagens blogg!
Klicka in på min blogg och där kan du läsa resten!
Om du är med och tävlar har du chansen att få många fler läsare till din blogg!:D
Mvh Sosilol.bloggplatsen.se

http://sosilol.bloggplatsen.se

Marre

4 februari 2012 18:50

Tack tack :)
Får väl kolla det då ;)

 
Ingen bild

rosan

8 februari 2012 08:17

Hej!
Det är fin blogg.
kolla gärna in på min blogg.

Marre

8 februari 2012 15:47

Ja skulle jag gärna om jag visste vad den hette :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marre - 7 april 2013 19:52

Ja hej, då har jag bestämt mig för en sak som jag faktiskt tänkt på länge. Jag ska sluta blogga helt enkelt för jag får ju endå inga kommentarer och bloggar aldrig ju så vad är grejen då? Och när man ber folk att komma med sina åsikter i kommentarer ...

Av Marre - 23 mars 2013 14:23

I'm so sorry that i haven't blogg..bloggat äsch vi kör svenska ;) Men förlåt för att jag är världens sämsta på att blogga men det har varit mycket pågång för jag har varit sjuk och pappa har varit inlagd på sjukhus för han fick en hjärtattack (men ...

Av Marre - 9 mars 2013 18:54

Ja här är lite bilder från när jag spelade igår. Jag gjorde 2 simmar so m är syskon som fick åka iväg då :P   Osono heter tjejen (ja hon är ett Bob Marley fan i mina tankar x ) )   Och hennes tvllingbror George   En liten rebell är Oso...

Av Marre - 8 mars 2013 21:21


  Yeeey Univeritetsliv xD Har redan gjort 2 simmar som är syskon, de är tvillingar och tjejen går vetenskap och medecin och killen på gymnastik eller vad det var :P visar bilderna imon ;) Ni som har fått det vad tycker ni om det hittills? Jag tyck...

Av Marre - 24 februari 2013 19:06


Ja jag vet att den inte är rolig.........  

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards