disneymarresims

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Marre - 6 februari 2012 21:42

Ja vad kan man blogga om???


Jo jag kan ju berätta om mitt nya lilla film-projekt! Med sims!

Jo den handlar om en kille som följs av hemska minnen från sin barndom. Han och hans tvillingsyster var inte precis vad deras föräldrar ville ha. Man kan väl inte riktigt säga att föräldrarna var ett riktigt par. Visst de var gifta men de bråkade hela tiden, dels för att pappan alltid var full och när han fick reda på att hon var gravid så blev han inte jätte glad men de tog "hand" om barnen. Det var ju ingen kärleksfull uppväxt. Mamman och pappan bråkade ju hela tiden och allt gick ut över Lukas och Molly (tvillingarna) de hade bara varandra. Men när de var barn så stack mamman iväg för hon orkade inte mer och pappans alkoholmissbruk blev bara värre men Molly och Lukas var lyckliga sålänge de bara hade varandra men en dag så blir det ett jätte bråk hemme (pappan är as full) och han börjar att slå Molly. Och hon dör, pappan fattar inte riktigt vad han har gjort men springer därifrån Lukas blir ju helt förkrossad så varje gång han sover så får han mardrömmar om när han pappa dödade hans syster. Men vad han inte märkt är att Molly försöker att få kontakt med honom men han varken ser eller hör henne....

Låten jag har är den Tears of an angel. Så vad tror ni??

Ska se om jag kan bjuda på en bild...

 

En bild på Lukas


Det var väl allt men vi synes mina vänner   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards