disneymarresims

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Marre - 17 maj 2012 23:31

Typ inte bloggat på en vecka.......fy på mig!!!! Men ja jag har haft mycket för mig med skolan och så och med mina väner men nu har jag tänkt ta och visa bilder från cirkusen Pamella bor på. Jag blev så nöjd med den att jag ska lägga ut den på exchange



Här kommer bilder!!!







En liten stig som följer fram

 

Spåtältet

 

Här spår mormor allas framtid

 

Mormors tält

 

Enkelt inrett

 

Huvudtältet

 

En vägg som gör att man inte ser direkt in

 

Så är man inne i familjens kök

 

Någon har visst glömt att diska

 

Sedan följer man med in i en annan del av tältet som leder till.....

 

Föräldrarnas sovrum

 

Och lillans

   

Sen så kommer vi in till det "mysiga" badrummet

 

Som består av en toalett och badkar

 

Vi går tillbaka till rummet och går ut

 

Här går man in till sovrummet

 

Mysigt va??

 

Bakom huvudtältet så finns det en gammal trappa som leder till kojan som Pamella och Joshua bor

 

Mysigt mysigt

 

Då går vi in!

 

Här finns då en våningssäng, trollbok och en kittel

 

Sedan finns det en balkong på andra sidan

   

Är så himla nöjd!!!


Men jag lyckas inte få ut den på exchange.....undra vad som är fel


Men god natt på er och jag ska försöka att uppdatera oftare!!!!  

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards