disneymarresims

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Marre - 12 maj 2012 22:05

Så nu har jag gjort klart alla uppgifter!!! Igår så var jag på bio med en kompis. Vi såg dark shadows, den var väldigt bra!


Men nu kommer jag med en till historia! Denna handlar om Pamella som är 15 år (ja typ alla mina karaktärer är typ 15....)





































-Hejsan jag heter Pamella och är 15 år. Jag bor på en gammal övergiven cirkus med min familj. Och just det jag är en häxa! Min familj består också av häxor och trollkarlar.

 

-Här kan ni se lite av mitt hem.

 

-Här ser man mer. Vi vet inte om det var en cirkus som bestod av häxor och trollkarlar eller vanliga människor men nu ska ni få träffa min familj!

 

Min mor mor Jaeva! Hon sålde sina ögon för att få gåvan att se vadsomhelst i framtiden eller det förrgågna! Vi brukar kunna det vanligtvis men då är det småsnuttar när man håller i någons hand för att se denns framtid. Vi brukar ha lite besökare på den här cirkusen ibland.

 

Min käre trollkarls far Tulio. Ja han kanske ser lite läskig ut.....men jao han kan ju vara lite sträng av sig 

 

-Min mamma Lalia med min lillasyster Julia. Men det ska snart komma ett barn till enligt mormor.....

 

-Min tvillingbror Joshua. Han är typ precis som jag

 

-Och vår katt Sasha!

 

-Det vimlar av spöken här också. Ganska trevliga att småprata med på kvällen

 

I den lilla kojan sover jag och Joshua!

 

-De andra bor i de små tälten och det stora.

 

-Här är jag när jag studerar lite. Joshua och jag går i skola som alla andra människor. Men det är inte helt säkert här. Just det jag glömde berätta att vi bor i Twinbrook, men ja det är inte säkert här för det finns människor som jagar häxor och trollkarlar. De kallas häxjägare, det är inget man väljer utan vad man födds till så man måste vara försiktig så att man inte träffar på en men det finns säkert de i skolan som är häxjägare....

   

-Men ja vi ses kanske jag bor kvar här på cirkusen med min familj och försöker att hålla mig borta från häxjägare...de dödar häxor och trollkarlar......hej då!



Så vad tycker ni om Pamella???



God natt!   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards