disneymarresims

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Marre - 7 november 2012 15:32

Ja då har man varit på gymnasiesnack med syven idag då.....jo nu är det ju såhär att jag vill gå programmet vård och omsrog och då får man 200 poäng för att läsa till ämnen och för att kunna utbilda mig till sjuksköterska sen när jag börjar högskola så behöver jag ha läst matte B =100 poäng, Naturkunskap B =100 poäng OCH engelska 6!!!! Då behöver jag ju 300 poäng!!!!! Men kommer bara att få 200!!!!! Hur tänker dem!?!?!? Efter att man gått ut vård och omsorg är man utbildad under sjuksköterska men då borde man ju liksom kunna utbilda sig till sjuksköterska för det borde hänga ihop! Eller??? Det är ju sjukt!!! Och jag som vill gå vård och omsorg och så har jag ju hittat ett gymnasie i karlskrona!!! Men syven mejlade BTE (blekinges tekniska högskola) om detta och om vi inte får svar imorgon så ska hon ringa så vi får hoppas att det löser sig.


Och idag hade vi engelska prov (som jag inte hade pluggat till för kom på igårkväll att vi skulle ha det ooooch engelska boken var i skolan   ) och sen innan provet när jag gick in i klassrummet satte jag mig brevid en kompis för en massa andra satt brevid vanadra så säger engelska läraren "Marie sätt dig i mitten" och jag sätter mig i mitten så frågar jag "varför får vissa sitta med några och andra ensamma? Varför sitter man bara inte ut på katen av borden? (vi brukar det men det sa jag inte, just att vi brukar det)" så säger hon den jäveln "ja men tycker du vi ska diskutera det nu!?" och man bara vafan!? Allvarligt hon har något emot mig!!! Fast jag gillar inte henne........och ingen annan heller......  

Men tycker inte ni att hon verkar otrevlig??? Typ en gång efter lektionen sa en i min klass "borde man inte få ha svensk text när man tittar på film för då lär man sig bättre?" så säger jag "hur mycket lär man säg av att ha svensk text? Bättre med engelsk och du gillar ju inte att läsa" så säger engelska läraren "nu tycker jag att du var taskig marie så säger man inte till sina klasskamrater, du berhöver inte vara så otrevlig"  jag=          jag inombords=         . Jag HATAR min engelska lärare och när hon ser killarna i klassen när de leker med sina jävla tändare säger hon lite snällt "nej lägg ner den nu" asså fyfan!!!!! Längtar tills jag får börja gymnasie och slippa den jävla skolan!!!!!!!!!



Asså vad tycker ni om det jag sagt om den här läraren???? Visst jag kanske borde säga till min mentor meeen då måste man typ samtala med bitch läraren då........blääää


Men bra ny heter snart komme årstider!!!!! Längtar ni? För jag gör!!!!


det var allt och jag ska försöka fixa historien jag glömde i Lördags!!!

Heeej dåååå   

PS....bara så ni vet spelas låten sexbomb upp på min spotify lista nu    hahahaha daaaaaaaamn

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards