disneymarresims

Alla inlägg under juli 2012

Av Marre - 17 juli 2012 20:58

Ja låt se............................................



Har inte min uppdatering blivit bättre???? Tycker iallafall jag!


Det enda jag har att erbjuda idag är videos från sims 3 övernaturligt!














Men nu ska jag dela med mig av en åsik som jag fick från när jag tittade pååååå


Vem är det som säger att visa saker är töntiga?? Visst tecknade serier är gjorde för barn men är det fel om man är äldre och gillar dem????

Jag vet att många många många killar och tjejer som är omkring min ålder (även lite äldre) älskar att titta på My Little Pony Friendship Is Magic. Jag önskar att jag hade sånt självförtroende att jag vågade säga att jag gillar att titta på "barn-pogram" jag ääälskar att titta på Avatar the last airbender och The legend of Korra. Jag gillar att titta på Scobby Doo, star wars the clonewars. Ja men nu är jag inte sån som vågar säga det. Men vad tycker ni??? Är det töntigt att vara runt 17 och titta på tecknade serier??? Liksom Simpson och Family guy är tecknat skillnaden är att i de serierna såsvär de och sånt men inte i "barn-pogram" men jaja det är ju historien man gillar. Men berätta gärna er åsik i en kommentar   


Det var allt adjööö   

Av Marre - 16 juli 2012 23:39

Japp det var väldigt längsen jag spelade sims historier från en öde ö så jag installerade om det och började spela!

Det var ju som att spela sims 2 hihi!!!

 

Min sim!

 

Aaaaahhh!!!!!!!!!!!

 

En kyss?? Urk!!!!

   

Vad sägs om en dejt???




Det var allt gott folk adjö!!!   

Av Marre - 15 juli 2012 18:17

Ja de nya historierna blir Pamellas och Saharas! Så röstningen är avslutad!


Innan det är dags att visa dem å måste jag börja förbereda och så! Som om kanske 2 veckor kan de visas eller minde!


Nu kan ni rösta på vilken som ska publiceras först!


Men ja det var väl det ja.



Ha det så bra!   

Av Marre - 11 juli 2012 20:14

Ja de flesta vet väl att http://fantasims3.bloggplatsen.se/ har gjort en tävling där man ska skapa en Jason Knox till hennes historia Drömmar!


Och här är min Jason då

Länk till Exchange http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6071153 



Och här kommer bilder på honom




 

Vardagskläder

 

Finkläder

 

Pyjamas

 

Idrottskläder

   

Badkläder



Jasons egenskaper är

Bra sinne för humor

Barnslig

Datasnille

Flörtig







Hej för mig   

Av Marre - 9 juli 2012 08:00

Ja jag har inte kunnat blogga i helgen för att det har varit tosia. Vilket var as roligt!!!! Ni undrar väl had tosia är joooo man stänger typ av centrum i stan sen kommer det folk som öppnar stånd på vägkanterna och på torget och pakeringen finns det karuseller. Man kan köpa mat, godis, snacks, kläder, leksaker och etc. Det är som en stor marknad. Iförrgår köpte jag en pyjamas hihi :-P

Men ja det va allt peace

Av Marre - 6 juli 2012 10:45

Ja idag är det tosia!


Men det blir nog bara några bilder nu från Familjen Claresvärd!

Koralla planterar lite

 

Darin läser mixologi

   

Och nu så extra knäcker han som bartender!


Det ar allt hej då  

Av Marre - 5 juli 2012 20:39

Jag som sa att min uppdatering skulle bli bättre! Ay caramba......


Historierna kommer att bli valda när jag fått tillräckligt med röster och kommentarer.


Men jag tänkte visa en bild jag har gjort!


 

Snygg va???   


Om jag kunde maska hade den varit mycket bättre. Eller vad tycker ni???



Det var allt jag hade att komma med men hej då och forsätt att rösta!


Bye bye   

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards