disneymarresims

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Sinbad Och Familjen Zibais Hemligheter Del 17

Av Marre - 8 mars 2012 21:58

Sinbad-Mörkgrön

Og-Röd

Wanna-Lila

Qy-Gul

Pamo-Orange

 

-Og vi har letat överallt men ingen Sinbad...jag har inte hört något från de andra alverna...

 

-Allt är mitt fel....

-Nejdå! Sinbad är ung och vet inte hur hon ska göra, allt är en enda röra för henne nu...

 

-Hon kommer aldrig att vilja komma tillbaka!

 

-Jodå! Men hon behöver bara tid....

 

-Allt kommer ordna sig

 

-Jag är en sån usel pappa.....

 

-Nejdå Og du har varit pappa i knappt 3 dagar! Jag var inte världens bästa pappa när vi fick Ely, men sist du såg Sinbad var hon bara ett litet nyfött barn! Jag har ju fått lära mig alla åldrar hur man ska hantera dem! Men du var ju bara mogen för en bebis.Ely har ju såklart haft sina utbrott och försvunnit någon gång

 

-Förstår du?

-Inget ni säger kan få mig att tänka något annat.....grattis till dig och Wanna....

 

-Ja det var en ganska stor chock egentligen....

-En chock? En chock är när ens 18 åriga människoflickvän berättar att ho är med barn och hennes föräldrar är med....det är en chock broder!

-Okej jag ska va tyst hehe

 

"Tror inte att jag riktigt tänkte igenom detta......vad ska jag göra om dagarna? Helt ensam?? Kanske ska gå ut liite"

 

Sinbad öppnade den gnisslande dörren och gick ut i skogen

 

"Gud vad härligt med natur!"

-Sinbad!!!!

 

-Pamo??

 

-Vi har letat överallt efter dig!! Jag är jätte ledsen för att jag inte sa något men jag kunde ju inte! Men vi alla har letat!

 

-Og letar också efter dig

 

-Vad du än säger får mig inte att komma tillbaka! Och hur hittade du mig?

 

-Jag säger inte att du måste! Jo när man inte kunde hitta dig i stan eller vid kyrkogårdden ja du fattar så kom jag ihåg det huset som brann ner på 60-talet! Hon skulle nog leta efter ett ställe ddär man inte skulle hitta dig!

 

-Jag är bara glad att du mår bra

 

-Jag måste erkänna att jag är glad över att se dig!

 

-Suck jag vet att jag inte kan stanna i stugan förevigt...

 

-Nä du måste komma tillbaka

 

-Jag vet att det är svårt för dig men endå...

 

-Han är din pappa.....var glad att du ens har en pappa...

 

-Ja...jag vet....men jag tänker inte komma tillbaka idag!

 

-Det förväntar jag mig inte heller

 

-Men jag ska inte berätta för någon vart du är

 

-Jag lovar

 

-Jag vet att du lovar

 

-Jag måste forsätta att "leta" nu

 

-Okej hej då!

 

"Jag måste tillbaka..."

 

"Men jag tror inte Og bryr sig....."

 

"Jag går tillbaka imorgon..."

 

"Hum vad ska jag göra innan jag ska äta middag? Juste boken!"

 

"Låt se vart var jag nu?"

 

"Den här boken är riktigt bra......"

 

"Mums morot!"

 

På kvällen så la sig Sinbad i sängen och läste lite till

 

Tills hon somna...

 

Nästa dag;

"Jag går lite senare....så jag kommer på kvällen..."

 

Sinbad stod och beundrade utsikten från stugan

 

"Riktigt vackert.....men nu får jag käka upp resterna av maten jag köpte sen så gårjag tillbaka..."

   

"Han kommer säkert inte ens bry sig..."

 

"Känns bra att vara nära detta huset......hum...."

 

"Here we go"

 

"Hum hallå????"

 

Nästan direkt när Sinbad hade sagt hallå så kom Og springandes

 

-Var i helvete har du varit!? Tycker du att det är roligt att göra alla oroliga va!?

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marre - 7 april 2013 19:52

Ja hej, då har jag bestämt mig för en sak som jag faktiskt tänkt på länge. Jag ska sluta blogga helt enkelt för jag får ju endå inga kommentarer och bloggar aldrig ju så vad är grejen då? Och när man ber folk att komma med sina åsikter i kommentarer ...

Av Marre - 23 mars 2013 14:23

I'm so sorry that i haven't blogg..bloggat äsch vi kör svenska ;) Men förlåt för att jag är världens sämsta på att blogga men det har varit mycket pågång för jag har varit sjuk och pappa har varit inlagd på sjukhus för han fick en hjärtattack (men ...

Av Marre - 9 mars 2013 18:54

Ja här är lite bilder från när jag spelade igår. Jag gjorde 2 simmar so m är syskon som fick åka iväg då :P   Osono heter tjejen (ja hon är ett Bob Marley fan i mina tankar x ) )   Och hennes tvllingbror George   En liten rebell är Oso...

Av Marre - 8 mars 2013 21:21


  Yeeey Univeritetsliv xD Har redan gjort 2 simmar som är syskon, de är tvillingar och tjejen går vetenskap och medecin och killen på gymnastik eller vad det var :P visar bilderna imon ;) Ni som har fått det vad tycker ni om det hittills? Jag tyck...

Av Marre - 24 februari 2013 19:06


Ja jag vet att den inte är rolig.........  

Sök i bloggen

Presentation


Hej hej jag heter Marie är 16 år och gör en blogg om Disney, sims och annat. Varför? Jo för att jag ääälskar sims och disney.
Här är en länk till min kanal på youtube ;) http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Välkommen!

Omröstning

Vad tycker du om min lilla Julkalender?
 Spännande! =D
 Bra! ;)
 Rätt okej :)
 Sådär...
 Snälla sluta skriva den....
 Tråkig......
 Bläääääääääääääääääääääääääääääää

LIttleDestinyGirl

Jo jag gör Disney Crossover videos och Sims videos och kägger ut dem på yotube och där heter jag LIttleDestinyGirl

 

http://www.youtube.com/user/LIttleDestinyGirl?feature=mhee

Skriv gärna vad ni tycker om mina videos!   

Hej på er =)

Jo ni kan ställa vilken fråga som helst.

Kanske inte såna riktigt riktigt riiiktigt as personliga saker men annars vad som helst.

Det kan vara om sims, mig eller om när jag gör videos eller annat!

Ni kan ställa samma fråga om igen. Jag kommer alltid att svara =)

Gästboken

Fråga mig

5 besvarade frågor

Vill du bli länkad??

Om du vill bli länkad här så är det bara att säga till genom en kommentar eller fråga!

Länkar

Kategorier

Senaste inläggen

Not swedish??

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Santa Claus With A Bag Of Gifts

Ovido - Quiz & Flashcards